۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۷۲۹۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان

نقش بسيج ايجاد آرامش و امنيت کشور است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: نقش امروز بسيج در جامعه، ايجاد آرامش و کمک به مردم و دولت و کمک به برقراري امنيت است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد يزاداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان بعنوان سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهر فارسان ضمن عرض تسليت و ابراز همدردي با خانواده‌هاي هم وطنان داغدار غرب کشور در حادثه زلزله، از خداوند براي بازماندگاه اين حادثه صبر جميل خواستارم و اميد است با استعانت از خداوند متعال همه مسئولين تمام تلاش خود را در راستاي خدمت رساني به اين موضوع صرف نموده تا هموطنان ما در اين فصل از سرما بتوانند به آرامش خاطر برسند.

وي تصريح کرد: بسيجي، نمادي آشکار از اراده راستين و محکم مردم در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، سياسي، فرهنگي و حتي اقتصادي و يادگار ارزشمند بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) است که بحق، خاستگاه ايمان، اخلاص، عشق، ايثار و شهامت مجاهدان في سبيل الله مي‌باشد.

وي در ادامه افزود: بسيجيان بايد در همه برنامه ها حضور يابند و صلابت و قدرت بسيجي را به همگان به خصوصص کشورهاي غربي نشان دهند که اين کار ميسر نمي شود مگر با بصيرت ديني و سياسي.

وي با بيان اينکه تفکر بسيجي، فرهنگ عزت، استقلال و آزادي خواهي است  افزود: تفکر بسيجي بايد بيش از  اين در کشور نهادينه شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان با اشاره به اينکه نقش بسيج و امتحان بسيج را در دوران دفاع مقدس درک کرديم بيان کرد: بسيجيان در آن دوران با غيرت، توکل، اخلاص و ولايت مداري و غيرت حضور يافتند و ملت ما با نام بسيج افتخارات بسيار بزرگي را به وجود آورد و پيروز شد.

وي به اجراي شدن بيش از 30 برنامه در هفته بسيج در شهرستان فارسان اشاره داشت و گفت: در آغاز هفته بسيج ديدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک، غبارروبي مزار شهدا و حضور در گلزار شهدا، يادواره‌هاي شهدا فرهنگي و آبروي محله، مسابقات ورزشي، ميقات و صالحات، تجليل از بسيجيان نمونه، ديدار با خانواده شهدا و اعزام دانش‌آموزان بسيجي به مناطق عملياتي جنوب غرب کشور را داريم

چهره اسلام به همت نيروهاي متدين و مسلمان از لوث وجود تروريسم تکفيري پاک شد

وي به شکست داعش اشاره داشت و گفت:حضور مستقيم سردار قاسم سليماني در اين نبرد و نيروهاي مقاومت که نمادي از قرائت اسلام ناب محمدي به شمار مي‌آيند، افتخار اين پيروزي و بستن طومار خلافت متکي بر جهالت مدرن و توحش برساخته اسلام‌ آمريکايي و وهابيت تکفيري، نصيب محور مقاومت شد و ابزار نيابتي استکبار و صهيونيسم براي اسلام‌هراسي از کار افتاد.

وي ادامه داد: دقيقا همانگونه که پديده داعش و تروريسم تکفيري در جهان اسلام، محصول مشترک سياست امريکا، انگليس و رژيم صهيونيستي و برخي از شرکاي منطقه اي آنهاست و به عنوان يک ضد وزنه تعادلي استراتژيک در مقابل نفوذ جمهوري اسلامي ايران در جهان اسلام شکل گرفته است؛ آنهم به اين جهت که آمريکايي ها و متعهدانشان قادر نبودند به مديريت بحران تحولات روي زمين و به اين دليل نياز به نيرويي داشتند که بتواند ضعفهاي شان را بر روي زمين جبران کرده و بتواند درگيري هاي طائفه اي و تفرقه ميان شيعه و سني ايجاد کند.

امروز اراده مقاومت در برابر داعش به نتيجه رسيد و اين پيروزي به نام اسلام ناب بر اسلام بديل و آمريکايي رقم خورد و چهره اسلام به همت نيروهاي متدين و مسلمان از لوث وجود تروريسم تکفيري و مولد اسلام‌هراسي پاک شد. از اين رو آمريکا و متحدان غربي و عربي‌اش شکست داعش را به نوعي شکست خود تلقي کرده و به دنبال انتقام از نيروها و عوامل اصلي شکست داعش برآمدند؛ چرا که از نگاه آنان پيروزي بر داعش به معناي افزايش نفوذ و اعتبار پيروزمندان اين ميدان است و اين در واقع بر باد رفتن هزينه‌هاي سنگين سياست‌هاي چند ساله منطقه‌اي آنان است.
 
در پايان نماز جمعه اين هفته شهر فارسان از خانواده مهندس شهيد احمد قاسمي کراني، شهيد مدافع حرم شهرستان تجليل شد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۸:۱۴

27 Dec 2019