۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۹۱۱۰

اعزام بيش از 250 نفر از دانش آموزان دختر فارساني به اردوي راهيان نور

فرمانده بسيج دانش آموزي شهرستان فارسان گفت: بيش از 250 نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه ي دوره ي دوم شهرستان فارسان در قالب اردوي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب اعزام شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يونس امامي در گراميداشت هفته بسيج اظهار داشت:هفته بسيج فرصتي جهت تجديد پيمان با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و بيعتي دوباره با رهبر بسيجيان جهان، امام خامنه اي است. هفته بسيج، بزرگداشت جان فشاني هايي است که براي سربلندي و سرافرازي اين سرزمين صورت گرفته است.

وي ادامه داد: خدا را سپاس كه رويش هاي بسيج همچنان پر ثمر و بركت خيز است، اما مبادا كه نام آوران روزهاي سخت از ياد بروند. سلام و صلوات خدا بر شهيدان بسيج و درود و بركات او بر زنان و مرداني كه سنگر آنان را همچنان پاس داشته اند.

وي اظهار داشت: اين دانش آموزان با هدف آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت از يادمان شهداي رمضان، پاسگاه زيد، شلمچه، گلزار شهداي خرمشهر، والفجر هشت و معراج الشهداي اهواز بازيد مي کنند.

وي تصريح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در اين اردوها با ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي آشنا مي شوند و با تاسي از ياد و خاطره ي آنها همواره آن را در زندگي خود به کار مي برند.

وي در خصوص تدوام اين حرکت افزود: برنامه هاي پيش بيني شده در اين حوزه در طول سال به اجراء در مي آيد تا ثمره ي اين حرکت تداوم يابد. برنامه هاي تداوم اردوهاي راهيان نور شامل: طرح ولايت، طرح ميثاق و ... خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۳۱:۰۵

29 Mar 2024