۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۶۴۴۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

امروز شهدا مدافع حرم ادامه راه شهدا دفاع مقدس و نهضت کربلا را مي‌دهند

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز شهدا مدافع حرم ادامه راه شهدا دفاع مقدس و نهضت کربلا را مي‌دهند که به فرموده مقام معظم رهبري که اگر شهدا مدافع حرم نبودند چه‌بسا که امروز بايد شاهد ورود منافقان به شهرهاي مرزي باشيم.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در مراسم افتتاح پايگاه مقاومت بسيج اميرالمؤمنين (ع) فارسان افزود: ياد و خاطره شهدا عزيز انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامي مي‌داريم و تسليت ايام محرم و پيروزي خون بر شمشير و گراميداشت ياد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هشت سالي که برابر است با دو برابر جنگ جهاني اول و پنج برابر جنگ جهاني دوم بود.

اکبري در ادامه افزود: اگر نبودند رزمندگان ، ايثارگران و شهدا نه نامي از اسلام بود و نه نشاني، چون عراق با کمک دو ابرقدرت آمده بود که سه‌روزه خرمشهر و در طول يک هفته تهران را تصرف کند قطعاً اگر کشور ديگري بود همان ابتدا کشورشان را عراق تسخير مي‌کرد.

وي خاطرنشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس به جهانيان ثابت کرديم ايران پابرجا خواهد ماند و به فرموده امام خميني (ره) انقلابمان را در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرديم. به برکت رشادت رزمندگان اکنون در آمريکا روز امام حسين داريم و به‌راحتي در آنجا عزاداري برگزار مي‌کنيم.

وي تصريح کرد: در تاريخ مي‌بينيد که بسياري از کشورهاي همسايه بخشي از ايران بودند و آن‌هم به دليل بي‌کفايتي پادشاهان قبل از ايران جداشده‌اند ولي شاهد بوديم به برکت هشت سال دفاع مقدس حتي سانتي‌متري از خاک کشورمان گرفته نشد چون قدر نظامي منطقه در دست فرزندان انقلاب است و امروز باقدرت اعلام مي‌کنيم که کشور ما قدرتمندترين کشور ازنظر مهمات نظامي است وتوام انقلاب تداوم نهضت حسيني بود.

وي اظهار داشت: امروز شهدا مدافع حرم ادامه راه شهدا دفاع مقدس و نهضت کربلا را مي‌دهند که به فرموده مقام معظم رهبري که اگر شهدا مدافع حرم نبودند چه‌بسا که امروز بايد شاهد ورود منافقان به شهرهاي مرزي باشيم.

وي افزود: امروز گروه‌هاي تکفيري که در مقابل اسلام هستند بانام اسلام دروغين خود عليه اسلام ناب محمدي مي‌خواهند قد علم کنند و مبارزه کنند. و اين جوانان غيور و مدافعان حرم هستند که با شجاعت در برابر اين گروه‌ها ايستادگي کرده‌اند که يکي از افتخارات استان ما اين است که اولين شهيد مدافع حرم شهيد علي عسگري طاقانکي از استان ما بوده است و ما خود را مديون خون تک‌تک شهدا ميدانيم و بايد به وصيت همه شهدا که از ما خواسته‌اند پيرو ولايت و پشتيبان ولايت باشيم عمل کنيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۰۲:۲۷

19 Apr 2024