۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۸۴۳۵
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

برگزاری مهمانی لاله ها با حضور اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه

صبح امروز و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر کودکان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به همراه مربیان خود و مسئولان استانی با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ صبح امروز و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر کودکان و نوجوانان استان با حضور، مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید استان، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی بهزیستی استان، مدیرکل کانون و دیگر مسئولان استانی، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

اجرای یک عنوان سرود انقلابی همگانی توسط کلیه کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه و خواندن پیمان نامه توسط صبا کریمزاده عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ و عضو مهدکودک زیرمجموعه کمیته کودک و نوجوان و امضای پیمان نامه با شهدا توسط مسئولان استانی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

قصه‌گویی اعضای کانون در مورد شهدای انقلاب اسلامی و همچنین گل‌افشانی قبور مطهر شهدا با گل‌های کاغذی دست‌ساز ۲۰۰ نفر از کودکان به نشان تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

حضور خانواده شهدای کودک و نوجوان استان در این آیین از دیگر برنامه های مهمانی لاله ها بود و به این ترتیب اعضا با این خانواده ها و شهدای کودک و نوجوان پیمان دوباره بستند.

امضای پیمان نامه با شهدا و بستن عهدی دوباره با آنان توسط مسئولان استان از دیگر برنامه های اجرا شده در این غبار روبی بود.

گفتنی است غبار روبی گلزار شهدا با حضور کودکان و نوجوانان در روز مهمانی لاله ها همزمان با این آیین در شهرکرد در ۲۱ شهرستان استان نیز اجرا شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۴۶:۴۲

28 Mar 2024