۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۷۸۰۵
همزمان با هفته درختکاري؛

بوستان شهداي دانشجو شهرستان فارسان به بهره‌برداري رسيد

همزمان به هفته درخت‌کاری و با حضور جمعی از مسئولین بوستان شهداي دانشجو شهرستان فارسان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت هفته منابع طبيعي و حفاظت از محيط زيست مراسم باشکوه کاشت درخت در واحد دانشگاهي فارسان باحضور دکتر عبدالله قاسمي پيربلوطي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد و رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان فارسان، فرماندار، رئيس بنيادشهيد و رئيس بسيج دانشجويي شهرستان و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان حسين حيدري، بوستان شهداي دانشجوي شهرستان فارسان به مساحت 1 هکتار کلنگ‌زني و درخت‌کاري در آن آغاز شد.

در اين مراسم عبدالله قاسمي پيربلوطي اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري در اين هفته در مرکز استان  واحد شهرکرد، با کاشت 2 هزار و 400 اصله نهال به ياد شهداي این استان و همچنين 5 هزار گل محمدي اين هفته را گرامي داشت.

وی اضافه کرد: همچنين واحد فارسان باتوجه به داشتن زمين مناسب  در اجراي بخشنامه رياست عالي دانشگاه بايد نسبت به اين امر مهم تلاش جدي خود را انجام دهد.

در ادامه حيدري رئيس واحد دانشگاهي ضمن تشکر از رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان فارسان اظهار داشت: باتوجه به جانفشاني شهدا و گراميداشت ياد ايشان و حراست از منابع طبيعي مي‌طلبد که بوستاني در اين دانشگاه به نام بوستان شهداي دانشجو ايجاد گردد.

مسئول بسيج دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان با بيان اينکه درختکاري اقدامي ماندگار و موجب بهبود فضاي طبيعت مي‌شود، افزود: همه ما موظف به اجراي منويات مقام معظم رهبري در افزايش مشارکت همگاني در درختکاري و حفظ و گسترش فضاي سبز و منابع طبيعي هستيم.

ميثم نجفي افزود: پدران و مادران شهدا با تقديم فرزندان خود بذري کاشتند و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را برداشت کردند که وظيفه ما امروز زنده نگاه داشتن ياد اين شهدا است.

انتهای پیام1026ج /590پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۹:۲۶

28 Mar 2024