۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۳۰۲۳
مدير آموزش وپرورش شهرستان فارسان

برگزاري جشن عبادت 1375 دختر دانش آموز فارساني+ تصاوير

مدير آموزش وپرورش شهرستان فارسان گفت: به مناسبت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران در سال 1357 جشن تکليف 1357 نفر از دانش آموزان کلاس سوم ابتدائي در شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، جشن عبادت 1375 دختر دانش آموز با حضور مسئولان شهرستان فارسان در مسجد و مصلي امام حسين (ع) فارسان برگزار شد.

اجراي سرود همگاني، سوگند نامه و اجراي چند برنامه جذاب مختلف از جمله مهمترين برنامه هاي اين جشن بزرگ بود، در اين مراسم برنامه هاي متنوعي با اجراي دانش آموزان و همچنين مهمانان برنامه اجرا شد.
 
داراب احمدي در گفتگو با پيرغار ضمن تبريک جشن تکليف دانش آموزان دختر مدارس شهرستان فارسان اظهار داشت:مديريت آموزش و پرورش شهرستان با نشستي که با کارشناسان و مديران مدرسه داشت به اين نتيجه رسيد که چادر نماز، کيف و سجاده نماز دانش آموزان را به صورت يکپارچه و متمرکز تهيه کند و تحويل دانش آموزان داده شود.

اجراي نمونه اي از اقتصاد مقاومتي در آموزش و پرورش فارسان

وي افزود: با برنامه ريزي که با سه هنرستان شهرستان به عمل آمد توانستيم از توان دانش آموزان اين هنرستان ها براي دوخت چادرهاي نماز استفاده کنيم به گونه اي که قيمت تمام شده هر فرم به صورت تمام شده 25 هزار تومان باشد که براي خانواده ها بسيار مناسب شد.

وي  جشن تکليف را صحنه ي خاص تربيتي نوجوان، در حساس ترين مقطع زندگي دانست و بيان کرد: بزرگداشت جشن تکليف، در واقع بزرگداشت ارتباط با خدا را براي همه بويژه نونهالان جذاب مي کند.

وي در اين جشن تاکيد کرد باشکوه برگزار کردن جشن تکليف سبب زمينه جذب حداکثري نونهالان دين اسلام و مباني ديني و مذهبي مي شود وي با تاکيد بر اين که توصيه اسلام تلاش بر انجام کارها در نخستين مراحل به طور صحيح و شايسته است و گفت: به همين دليل يکي از تاکيدات اسلام آغاز هر کاري با نام خدا است.

احمدی با بيان اينکه مسئوليت خانواده ها و مربيان تربيتي آموزش و پرورش در اين خصوص بسيار سنگين است افزود: آنها بايد در اين دوره مقدماتي نوجوان، با تعليم و تمرين مطالبي که مکلف و بايد بداند يا انجام دهد آشنا کنند تا همزمان با جشن تکليف حرکت خود را به سوي وظايف انساني آغاز نمايند.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۵۲:۴۲

29 Mar 2024