۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۳۱۳
جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

استکبارستيزي و ولايت‌پذيري از ويژگي‌هاي بارز شهدا بود

جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: استکبارستيزي و ولايت‌پذيري از ويژگي‌هاي بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي بوده که بايد ما نيز با الگو گيري از اين ويژگي‌ها در حفظ ارزش‌هاي اسلامي بکوشيم.
به گزارش جهانبین نیوز، مسلم آذريان در بيست و نهمين يادواره شهدا شهر چليچه ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهيدان کمتر از شهادت نيست چراکه موجب زنده نگه‌داشتن راه و رسم و فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بوده و برگزاري يادواره‌ها خود يکي از راه‌هاي زنده نگه‌داشتن اين فرهنگ ناب و انسان‌ساز است.
 
وي برگزاري يادواره شهدا را تزريق حيات به کالبد جامعه و به‌ويژه نسل جوان دانست و افزود: اين مجالس يادآور فداکاري‌ها و رشادت‌هاي رزمندگان و شهدايي است که جان تازه‌اي به جامعه داده و عرصه ايثار و شهادت را بر مشتاقان ولايت تبيين کرده‌اند.
 
آذریان با بيان اينکه شهدا با بندگي خدا و با راه روشن انتخاب‌شده خود به اين مقام نائل شده‌اند، افزود: استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي چهار اصل پايدار انقلاب سرافراز و پرافتخار ما است که به‌واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقادات مقدسمان به‌دست‌آمده است که بايد با سعي و تلاش در حفظ و صيانت آن با تمام توان بکوشيم.
 
جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان با تأکيد بر اينکه يادواره شهدا بايد محفلي براي تبيين راه و سيره شهدا قرار گيرد و نسل حاضر بتوانند بافرهنگ ايثار و شهادت آشنا شوند تصريح کرد: استکبارستيزي و ولايت‌پذيري از ويژگي‌هاي بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي بوده که بايد ما نيز با الگو گيري از اين ويژگي‌ها در حفظ ارزش‌هاي اسلامي بکوشيم.
 
وي گفت: ارزش‌گذاري به مجالس ياد شهدا، ارج‌گذاري به مقدسات اسلام و احکام ديني است و امت هميشه درصحنه همواره شهدا را فراموش نکرده و مجالس شهدا را گرم نگه مي‌دارند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۱۸:۱۴

29 Mar 2024