۰
plusresetminus
در پی حادثه منا مردم چهارمحال و بختیاری با برگزاری راهپیمایی بی کفایتی رژیم آل سعود در مدیریت زائران حج امسال را محکوم کردند.
علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن محکوم کردن بی کفایتی آل سعود در مدیریت برگزاری حج امسال و جنایات این رژیم در یمن گفت:  اعلام بی‌کفایتی رژیم آل سعود خائن در اداره حرمین شریفین مهمترین پیام تظاهرات امروز است.

گرجی اظهار کرد: محکومیت تعرض آشکار و بی‌شرمانه صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن جایگاه رفیع پیامبران الهی از دیگر اهداف این راهپیمایی است.

وی تصریح کرد: مردم ضمن محکومیت ادامه تجاوز وحشیانه آل‌سعود و همپیمانان استکبار جهانی به مردم مظلوم ، مقاوم و بی‌دفاع یمن خواستار واکنش مجامع بین المللی و حقوق بشر و کشورهای اسلامی به این فجایع اند.

به گزارش جهانبین نیوز رئیس حوزه امامیه شهرکرد نیز بی‌سیاستی، بی‌تدبیری، جهالت و نادانی سردمداران و پادشان سعودی در وقوع چنین حادثه‌ای ملموس و محسوس دانست و اظهار کرد: امت اسلامی نسبت به وقوع چنین فاجعه‌ای شاکی هستند و خواستار برخورد جدی با متخلفان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی تصریح کرد: متاسفانه مدیریت خانه خدا به دست افرادی بی‌کفایت، نالایق و مال مردم خور افتاده است که تنها به دنبال هوس بازی و عیاشی خود هستند و علاوه بر این بی‌اخلاقی و بی‌فرهنگی‌ها در امور دیگر ملت‌ها و کشورها نیز دخالت می‌کنند.


















انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۲۴:۳۸

20 Apr 2024