۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۳۹۹۰۱
در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی

بازار بزرگ هفت چشمه در اردل افتتاح شد+تصویر

اولین بازار روز شهرستان اردل با عنوان هفت چشمه در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی با حضور مسئولین استانی وشهرستانی در شهر اردل افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ اولین بازار روز شهرستان اردل با عنوان هفت چشمه در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی با حضور امام جمعه شهر اردل، فرماندار شهرستان اردل، مدیر کل بازرسی و مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری و برخی از مسئولین شهرستانی در شهر اردل افتتاح شد.

ابراهیم رئیسی مدیر داخلی بازار بزرگ هفت چشمه اردل در حاشیه افتتاحیه این بازار در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هر ساله با نامگذاری سال‌ها، اهداف رو به رشد این انقلاب را رقم می‌زنند و این بازار هم در راستای نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افتتاح شد.

رئیسی اظهار کرد: نامگذاری سال ۹۷ به عنوان حمایت از کالای ایرانی از تدابیر ارزشمند مقام‌ معظم رهبری است که امیدورایم با حمایت مردم و مسئولین شاهد شکوفایی اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه بازار روز اردل دارای ۴۵ غرفه و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان احداث شد افزود: در این بازار تمام کالای ایرانی با کیفیت عرضه خواهد شد و هدفان از راه اندازی این بازار حمایت از شعار امسال رهبری است.

رئیسی گفت: نامگذاری سال ۹۷ به عنوان حمایت از کالای ایرانی از تدابیر ارزشمند مقام‌ معظم رهبری است که امیدورایم با حمایت مردم و مسئولین شاهد شکوفایی اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در کشور باشیم.

مدیر داخلی بازار بزرگ هفت چشمه اردل  با بیان اینکه برای رونق پیدا کردن اشتغال و اقتصاد، باید کالای ملی خود را بخریم و از خرید کالا خارجی پرهیز کنیم ،افزود: این نامگذاری، تدبیری مهم از طرف مقام معظم رهبری جهت شکوفا شدن اقتصاد کشور و به حرکت در آمدن چرخه اقتصاد و اشتغال جوانان است.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۸:۴۵

27 Dec 2019