۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۷۹۳۷
خروش انقلابي مردم اردل در راهپیمایی شکوه وحدت

17 دي در تاريخ غيرت اردل ماندگار ماند

17 دي روز بيعت با ولايت و اهتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در شهرستان اردل ماندگار ماند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، صبح امروز ۱۷ دي ماه مردم ولايتمدار و بصير اردل در راهپيمايي عظيم و پرشور خود اقدام چند روز اخير اغتشاشگران خياباني را محکوم کردند.

در اين راهپيمايي که از هر قشر و گروهي آمده بودند همگي يکصدا فرياد انزجار از فتنه‌گران و معاندان نظام را سر داده و اقدامات تخريبگرانه اغتشاشگران را محکوم کرده سيلي محکمي بر دهان ياوه‌گويان عليه نظام و اسلام زدند.

اين حماسه عظيم مردمي که مملو از احساسات قلبي و همراه با شعارهاي حماسي و انقلابي در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران و ولايت فقيه بود، در حالي برگزار شد که تمامي شرکت‌کنندگان در مراسم اقدامات مخلان نظم و امنيت و آرامش مردم را محکوم کرده و خواستار جدي مجازات عاملات اين اقدامات شدند.

مردم در اين راهپيمايي با سر دادن شعارهاي «مرگ بر منافق»، «مرگ بر استکبار»، « مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمريکا»، «منافق ننگت باد، فتنه‌گر مرگت باد»، «ملت ما بيدار است از فتنه‌گر بيزار است»، «ما ملتي بصيريم، ذلت نمي‌پذيريم »، «ما ملتي بيداريم از آمريکا بيزاريم»، «ما ملتي هوشياريم از فتنه‌گر بيزاريم»، «حسين حسين شعار ماست ولايت افتخار ماست»،‌ «خامنه‌اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است» و برخي شعارهاي ديگر و انزجار از فتنه و فتنه‌گر و افراد فرصت‌طلبي که با تخريب و ناامني و هتک حرمت عليه نظام و انقلاب در پي سوء استفاده از اين وضعيت برآمدند را نشان دادند.

اين حضور خودجوش مردم در اردل همراه با شعارهاي اعلام حمايت و پشتيباني از ولايت فقيه و ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب بود که به شکل منسجم و منظم يکصدا اين حرکات و اقدامات آشوبگرانه را محکوم کرده و با سر دادن شعارهاي انقلابي دشمنان را مايوس کردند همچنين در شعار هايي مردم خواستار رفاه بيشتر از دولت شدند.

مردم در اين راهپيمايي با در دست داشتن پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعلام حمايت از ارزش‌هاي ديني و اسلامي به آشوبگران و اغتشاشگران و نيز به دشمنان نظام و اسلام نشان دادند که ائمه اطهار و پرچم جمهوري اسلامي ايران خط قرمز آنها بوده و به هيچ کسي اجازه اهانت به آن را نمي‌دهند.

در اين راهپيمايي و تجمع عظيم مردمي مسئولان و شخصيت‌هاي استاني، فرماندهان و مسئولان سپاه، نيروي انتظامي، مسئولان قضايي، مسئولان و مديرات ادارات و نهادها، روحانيون، دانشجويان و دانشگاهيان، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و جانبازان حضور داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۵۴

3 Jan 2020