۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۹۳۱۷

مردان بختياري به کمپين حراج اطلاعاتي پيوستند + تصاوير

مردم بختياري در اعتراض به سرک کشيدن دشمن به حسابهاي مالي شان به کمپين حراج اطلاعاتي ممنوع پيوستند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، شير مردان بختياري در اعتراض به سرک کشيدن به گردش مالي کشور به کمپين حراج اطلاعاتي پيوستند.

توافق بانک مرکزي و FATF از منظر حقوق دسترسي صندوق مبارزه با پول شويي به حسابهاي مردمي و دولتي قابل قبول نيست چرا که صندوق مبارزه با پول شويي با اهداف سياسي و براي جاسوسي رسمي از برخي کشور هاي غير همسو با آمريکا شکل گرفته است.
 
اين توافق يک توافق امنيتي و سياسي است و صندوق مبارزه با پول شويي با اهداف کاملا سياسي و امنيتي با هدف نظارت بر گردش مالي برخي کشورها  تشکيل شده است و عضويت کشورها به منزله‌ي قبول قوانين ظالمانه‌ي اين صندوق است که در خصوص برخي کشورها اجرايي و در خصوص برخي ديگر اجرايي نمي‌شود.
 
به عنوان مثال در کشور عربستان صندوق مبارزه با پولشويي در خصوص گردش مالي عربستان و کمک مالي اين کشور به گروهک‌هاي تروريستي هيچ واکنشي نشان نداده است و انتقال ميلياردها دلار پول از سوي عربستان براي کمک به داعش، النصره و جيش الاسلام در سوريه با سکوت صندوق مبارزه با پول شويي مواجه شده است.
 
هدف مبارزه با پول شويي در خصوص ايران تنها سرک کشيدن در گردش مالي و آگاهي از کمک‌هاي مالي ايران به جنبش هاي جهادي است.
 
صندوق مبارزه با پول شويي با هدف مبارزه با پول شويي شکل گرفته اما از اهداف اصلي خود دور شده است و صرفا به يک صندوقي براي تجسس عليه کشورهاي مخالف آمريکا تبديل شده و از نقش نظارتي خود باز مانده است.

انتهاي پيام1022ج /610ک
  • حراج اطلاعاتی ممنوع

    حراج اطلاعاتی ممنوع

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۳۴:۳۸

20 Apr 2024