۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۱۰۶۰
امام جمعه کوهرنگ:

کنگره سرداران شهيد استان يکي از کارهاي بزرگ و بي نظير در مسائل فرهنگي و معنوي استان است

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در اجلاسيه نماز اين شهرستان گفت: کنگره سرداران شهيد استان، اگر صادقانه بگوييم يکي از کارهاي بزرگ و بي نظير در مسائل فرهنگي و معنوي استان است.
کنگره سرداران شهيد استان يکي از کارهاي بزرگ و بي نظير در مسائل فرهنگي و معنوي استان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام طباطبايي، امام جمعه شهرستان کوهرنگ در اجلاسيه نماز اين شهرستان گفت: اولين مساله اي که در اين اجلاس مورد توجه و عنايت ويژه است، و نام اجلاس به آن گذاشته است، موضوع نماز و اهميت جماعت و جمعه است.

سيد شهاب الدين طباطبايي افزود: خداوند تبارک و تعالي در قرآن مي فرمايد: قرآن يک واجب معين براي همه ي مومنين است.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ بيان داشت: انسانهاي پرهيزگار، مومن به احياي اين فرضيه الهي و اقامه آن در وقت فضيلتش و آنهم در مساجد اهتمام مي کنند و عنايت ويژه دارد.

خطيب جمعه کوهرنگ اظهار کرد: تجديد ميثاق با شهدا و سرافرازان انقلاب بخصوص شهداي دفاع مقدس و شهداي اين خطه که اين اجلاسيه مصادف شده است با دومين کنگره سرداران شهيد استان، اگر صادقانه بگوييم يکي از کارهاي بزرگ و بي نظير در مسائل فرهنگي و معنوي استان است که با همت حضرت حجه الاسلام و المسلمين نکونام نماينده معزز ولي فقيه در استان، مهندس سليماني استاندار و سردار سليماني فرماندهي سپاه استان و مجموعه هاي ديگر استان، اين اجلاسيه با شکوه و با عظمت با حضور يکپارچه آحاد مردم شهيد پرور، ولايتمدار و قدر شناس استان برگزار شد که اين مصادف بودن بسيار نيکوست.


انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۲۸

2 Jan 2020