۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۷۰۱۰
به مناسبت دهه فجر؛

پنج طرح بهداشتي و درماني در اردل افتتاح و کلنگ‌زني مي‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از افتتاح و کلنگ‌زني پنج طرح بهداشتي و درماني به مناسبت دهه فجر دراين شهرستان خبر داد.
پنج طرح بهداشتي و درماني در اردل افتتاح و کلنگ‌زني مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در دومين جلسه ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان اردل گفت: ايام‌الله دهه فجر مظهر روشنگري‌ها و آگاهي‌بخشي‌هاي امام خميني (ره) و يادآور جانفشاني‌هاي مردم و شهداي عزيز انقلاب اسلامي است.

اميدي افزود: دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي با نام امام راحل گره خورده است که با درايت، دورانديشي و اتکاء به خداوند سبب شکل‌گيري بزرگ‌ترين انقلاب معاصر در جهان شدند.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران باعث تحولات عظيم داخلي و حتي تحولات منطقه‎اي و جهاني شد، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن، نقطه عطف تلاش‎هاي امام (ره) و مردم عزيز ايران اسلامي در جهت به ثمر نشستن يک روز بزرگ براي پيروزي انقلاب اسلامي است.

اين مسئول تصريح کرد: انقلاب اسلامي که محصول رهبري مدبرانه و عالمانه امام (ره)، بصيرت انقلابي، وحدت ملي و در حال حاضر منويات رهبر معظم انقلاب است، منشأ بيداري اسلامي و تحولات در دنياي معاصر شده است.

اميدي در اين جلسه از افتتاح و کلنگ‌زني پنج طرح بهداشتي و درماني به مناسبت دهه فجر در اين شهرستان خبر داد و افزود:در  ايام‌الله دهه فجر بخش دياليز بيمارستان اردل، خانه بهداشت ممسني، پايگاه ۱۱۵ گلشور افتتاح و کلينيک تخصصي بيمارستان و پايگاه ۱۱۵ کارون ۴ کلنگ‌زني خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۳:۴۳

11 Jan 2020