۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۳۵۴۸۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

تغيير ذائقه مردم هدف رسانه هاي صهيونيستي/سياست برخي ها باعث شرمندگي است

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که فضاي رسانه هاي صهيونيستي در قالب هاي مختلف از جمله بازي دنبال تغيير ذائقه معنوي مردم هستند، گفت: اگر زماني مردم تشخيص دهند که شخصي با نظام و رهبري همراه نيست قطعا لباس عزت را از تن آنها خارج کرده و به خاک سياه ذلت و خواري خواهند کشاند.
تغيير ذائقه مردم هدف رسانه هاي صهيونيستي/سياست برخي ها باعث شرمندگي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کلار ، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که ورود به فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي بايد هدفمند باشد، گفت: استفاده از فضاي مجازي از روي حس کنجکاوي سرانجامش آلودگي و اتلاف وقت است.

تغيير ذائقه مردم هدف رسانه هاي صهيونيستي

وي با اشاره به اين که فضاي رسانه هاي صهيونيستي در قالب هاي مختلف از جمله بازي دنبال تغيير ذائقه معنوي مردم هستند، گفت: امروز بيشترين سرمايه طراحان فضاي مجازي مربوط به مسائل جنسي و خشونت است.

حجت الاسلام سعادت فر سهل انگاري در مقام تربيت را برابر به تباهي رفتن فرزندان دانست و گفت: خشونت، سرقت، قتل و غارت گري، مسائل غير اخلاقي و ... در قالب بازي به فرزندان ما آموزش داده ميشود.

سياست برخي ها باعث شرمندگي است


وي با بيان اين که در دوره بد عهدي هاي آمريکاي جنايتکار بعد از برجام دو تفکر وجود دارد، گفت: اولين تفکر آن است که انسان بايد از تفکر برون گرا گذر کند و به پيشرفت درون زا در سايه سياست هاي اقتصاد مقاومتي و توانمندي داخلي اعتماد کند.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که متاسفانه برخي ها سياست هايي را در پيش مي گيرند که باعث شرمندگي است، گفت: واردات آب خوردن و رب گوجه فرنگي از چين در حالي که جمع کردن محصول براي کشاورز ما صرفه اقتصادي نداشته باشد به اقتصاد مقاومتي لطمه مي زند.

وي با بيان اين که تفکر دوم در برابر رفتار آمريکايي ها توسعه رفتار راديکال و موضع گيري در برابر نهادهاي انقلابي است، گفت: برخي ها در دور دوم انتخابات گمان مي کنند که راي مردم به شخص آنها در مقابل نظام است.

خطيب نماز جمعه بروجن در ادامه با بيان اين که راي مردم در هر زماني راي به اصل نظام است، افزود: اعتماد به انتخاب شدگان هم به خاطر آن است که آنها عضوي از نظام هستند.

وي گفت: اگر زماني مردم تشخيص دهند که شخصي با نظام و رهبري همراه نيست قطعا لباس عزت را از تن آنها خارج کرده و به خاک سياه ذلت و خواري خواهند کشاند.

خطيب نماز جمعه بروجن اضافه کرد: آن کساني که به دنبال صف آرايي مردم در برابر ولايت و رهبري هستند بدانند که اين آرزو را به گور خواهند برد و مردم به فضل الهي پرچم مقدس نظام را در سايه رهبري هاي حکيمانه مقام معظم رهبري تا صبح ظهور مراقبت مي کنند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۹:۳۱

30 Dec 2019