۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۳۴۱۰
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل:

استاد،دانشجو و فرهنگ علم آموزي ميدان دفاع مقدسي در برابر تهاجم نرم دشمنان

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:اساتيد و دانشجويان فرماندهان جنگ نرم هستند و امروز همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند وظيفه و رسالت آنها همانند فرماندهان 8 سال دفاع مقدس است و براي اينکه در اين ميدان پيروز باشند بايد راه پر نور شهداء دفاع مقدس را سرلوحه خود قرار دهند.
استاد،دانشجو و فرهنگ علم آموزي ميدان دفاع مقدسي در برابر تهاجم نرم دشمنان
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در جمع اساتيد دانشگاهي، گفت:رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي راه غلبه بر توطئه هاي استکبار را براي ما ترسيم و تکليف ما را روشن کرده و بر ما وظيفه است با تمام توان خود در راه پيشرفت و ترقي کشور گام برداريم تا به قله هاي عزت برسيم.

حسيني افزود:اساتيد و دانشجويان فرماندهان جنگ نرم هستند و امروز همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند وظيفه و رسالت آنها همانند فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس است و براي اينکه در اين ميدان پيروز باشند بايد راه شهدا دفاع مقدس را سرلوحه خود قرار دهند.

وي پيشرفت هاي امروزه کشور در زمينه هاي مختلف را مديون رشادت هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: دانشجويان امروزي نيز با درس گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس با تمام توان خود در راه اقتدار و رساندن کشور به اوج قله هاي افتخار قدم برداشته اند و دشمن از اين روحيه جوانان ترس دارد.

اين کارشناس فرهنگي دانشگاه ها را پايگاه و سنگر مبارزه با توطئه هاي فرهنگي دشمنان معرفي و بيان کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي محل توليد علم و دانش هستند و نقش ويژه اي را در توسعه و ترقي کشور و خنثي کردن نقشه هاي دشمنان دارند.

حسيني پيشرفت کشور در زمينه هاي اقتصادي، علمي و فرهنگي را حاصل تلاش هاي دانشجويان دانست و اظهار کرد: دشمن همواره تلاش مي کند تا مو فقيت هاي دانشجويان ايراني را کم رنگ جلوه دهد و هر بار هم با آگاهي دانشجويان شکست مي خورد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۴۱

5 Jan 2020