۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۰
سردار سلامی:

گزینه جنگ منتفی است/ دشمنان در صورت اقدام علیه ایران با خاک یکسان می‌شوند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گزینه جنگ علیه ملت بزرگ و رشید ایران منتفی است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صورت اقدام علیه کشورمان با خاک یکسان می‌شوند.
گزینه جنگ منتفی است/ دشمنان در صورت اقدام علیه ایران با خاک یکسان می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی در یادواره سرداران و ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر در حسینیه اعظم این شهر با حضور شماری زیادی از مردم، خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و نیز عزاداران حسینی برگزار شد، اظهار کرد: تجربه گذشته و نتایج تحلیل‌های مختلف نشان می‌دهد که گزینه جنگ علیه ملت بزرگ و رشید ایران منتفی است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به‌درستی و با تحلیل هوشمندانه‌ای فرمودند که «جنگ نمی‌شود» و این اساس و زیربنایی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که امروز هیچ کشوری حاضر نیست تا با آمریکایی‌ها متحد شود و علیه ما اقدام نظامی انجام دهد و هیچ نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد.

سلامی افزود: در ابعاد مختلفی، رفتار آمریکایی‌ها را رصد می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم که این کشور امروز در زمینه‌های مختلفی دچار آسیب‌های فراوانی شده و مشکلاتش بسیار زیاد است و آمریکا، شرایط جنگ ندارد.

وی گفت: در چند روز گذشته شاهد بودیم که بار دیگر اقتدار فرزندان ملت ایران به نمایش درامد و موشک‌های سپاه پاسداران علیه دشمنان ملت به پرواز درآمدند که واکنش‌های مختلفی را نیز به همراه داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که امروز اگر بخواهند اقدامی علیه امنیت ملی ما انجام دهد و ضد ملت ایران اقدام کنند، با خاک یکسان می‌شوند.

سلامی اضافه کرد:‌ ملت ایران همواره در میدان بوده است و هرگز انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند خود را به مشکلات نمی‌فروشد؛ مشکلاتی در کشور امروز وجود دارد اما مردم جهاد و مقاومت را به دلار و ارز ترجیح می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم کشورمان همواره با درک بالایی از شرایط کشورشان و اوضاع بین‌الملل در میدان حاضر بوده‌اند و ایستادگی مقابل توطئه‌های دشمنان برای مردم ما اولویت مهمی است؛ مردم هرگز عزت خود را خدشه‌دار نمی‌کنند و برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌ایستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه‌های استکبار جهانی که همواره علیه نظام اسلامی وجود داشته است، با همین مقاومت مردم در ۴۰ سال گذشته به نتیجه نرسیده و همه ترفندهای غربی‌ها علیه ملت و کشور ما خنثی شده است.

سلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها امروز با اتحاد ملت ایران روبه‌رو هستند که چیز کمی نیست؛ آنها خود را به تمام معنا منزوی می‌بینند و از این‌رو، هرازچندگاهی توطئه‌هایی می‌کنند که به یاری الهی همه آنها به نتیجه کامل نرسیده است.

وی افزود: آمریکا جنگ بزرگ جهانی در هشت سال دفاع مقدس بر ما تحمیل کرد و نتایجش را هم دید؛ آنها مدت‌ها علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بودند ولی با ایستادگی مردم به نتیجه نرسیدند و شکست نهایی همراهشان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح «خاورمیانه جدید» که مدت‌ها آمریکایی‌ها در ذهن می‌پروراندند، با رشادت بسیجیان همیشه در صحنه و همین مردم و شهدای کشورمان فرجامی برایشان نداشت و شهدا جوانان ایرانی، آمریکا و دولت این کشور را مأیوس کردند.

سلامی گفت: خنثی‌سازی تمام توطئه‌های دشمنان به تجربه ثابت شده است و در ماه‌های اخیر نیز مردم افزایش قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی را تحمل کردند؛ ولی همواره بر حفظ نظام اسلامی و مقابله با دشمنان نیز تأکید داشتند.

وی ادامه داد: دشمنان ما امروز ضعیف شده‌اند و آمریکا منزوی‌تر از هر زمان دیگری شده و با کشورهای مختلف ازجمله چین، روسیه، کانادا، ترکیه و اروپا در حال دشمنی است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۴۷

27 Dec 2019