۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۹۳۶۰
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري:

آموزش مديران و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب موثر است

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري گفت: عفاف و حجاب يکي از راهکارهاي ارتقاي ارزش‌هاي اسلامي و کمال انساني است و آموزش مديران و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي نقش مهمي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در نظام اداري دارد.
آموزش مديران و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب موثر است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حبيب الله وفايي رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با مشکات برين؛ اظهار کرد: عفاف و حجاب يکي از راهکارهاي ارتقاي ارزش‌هاي اسلامي و کمال انساني است.

وي با بيان اينکه آموزش مديران و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي نقش مهمي در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در نظام اداري دارد اضافه کرد: مديريت آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آيند‌ه‌نگري اين سازمان، دوره آموزشي فلسفه حجاب و پيامدهاي اجتماعي آن را براي مديران و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي پيش‌بيني کرده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين دوره آموزشي به مدت ۶ ساعت براي مديران و کارکنان اين سازمان برگزار شد و مديريت حجاب حواس پنجگانه در نظام اداري تشريح شد.

وي ضمن تبريک روز ملي عفاف و حجاب تصريح کرد: عفاف و حجاب در جوامع اسلامي تنها يک ارزش انساني نيست بلکه ارزش‌هاي اجتماعي-فرهنگي آن جامعه نيز به شمار مي‌آيند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۵:۵۰

6 Mar 2020