۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۶۸۵۰

وصيت‌نامه شهيدبسيجي قاسم نادري بني

امروز روز امتحان است امروز شيعه ي واقعي معلوم مي شود ما هم که رفتني هستيم چه بهتر در راه خدا برويم.
وصيت‌نامه شهيدبسيجي قاسم نادري بني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ، وصيت نامه شهيد قاسم نادري بني به شرح زير است:

شهيدقلب تاريخ است.
"شهيد چون شمع فنامي شود و جامعه راروشني مي دهد."
استادشهيدمرتضي مطهري
با درود و سلام به پيشگاه آقا امام زمان (عج) و درود و سلام بر امام خميني و اميد امت و سلام برشهيدان.
سلام گرم من برتواي پدر و سلام خدا بر تو اي پدر که مرا چنان تربيت کردي که از آن وقتي که به سن بلوغ رسيدم نماز وروزه ام را انجام دادم. آفرين بر تو که چنين فرزندي تربيت کردي ، سلام من بر تو اي مادر عزيز و مهربانم . سلامي که از قلبم بر مي خيزد برتو اي مادر که چنين فرزندي تربيت کردي که با عشق و علاقه مي خواهد به ياري امام بزرگوار و ياري اسلام و قرآن برود. درود خدا بر تو اي مادري که مرا بزرگ کردي و چه زحمتها که به پاي من کشيدي ... اميدوارم که مرا ببخشي واي مادر اگر کسي آمد و گفت پسرت بي خود رفته به جبهه ها بايستي همين جا مي ماند به شما کمک کند در جواب بگو خاک عالم بر سر کسي که چنين فکر ميکند مگر جاي بدي رفته ... رفته است تا از اسلام دفاع کند و درجواب بگو که من افتخارميکنم که رفته،
من مي روم تاخداراملاقات کنم و سلام گرم من به برادران و خواهران خودم شما هم به راه شهيدان پاي بند باشيد و راه ما را ادامه دهيد.
و حال وقت جهاداست و مي بينيد که همه ي کشورها دست به دست هم داده اند و مي خواهند انقلاب اسلامي ايران را ازبين ببرند ، پس بر ما لازم است برويم و ازآن دفاع کنيم و تو نبايد از من ناراحت و نگران باشي و شما نيز (پدر) بايد همانند حبيب ابن مظاهر به ياري امام بزرگوارمان بشتابي و دين را ياري کني..

آن وقت که حسين(ع) درميان قتلگاه مي گويد آيا کسي هست که مرا ياري کند، حسين(ع) مي دانست کسي نيست. چرا مي گفت؟ مي خواست به ما برساند که اي کساني که حسين رادوست داريد راه حسين را برويد. اميدوارم اين صحبتها تأثير داشته باشند.

اگر شهادت افتخار من شد که من خوشحال هستم و شما هم بايد افتخار کنيد که چنين فرزندي داشتيد وا گر شهادت هم نصيب من نشد که انشاالله مي شود بازگشته و دوباره خدمت مي کنيم.

شما بايد دعا کنيد که خداوند امام بزرگ را براي ملت هاي جهان نگه دارد . اي خويشان و فاميلها واي همشهريان که مي آييد تا تسليت بگوييد به جاي تسليت ، تبريک بگوييد و اي پدر در گرفتاريها و سختيها و خوشيها بگو (انا الله وانا اليه راجعون) ما ازطرف خدا آمده و به سوي او باز خواهيم گشت . همه ي ما رفتني هستيم و امروز روز امتحان است امروز شيعه ي واقعي معلوم مي شود ما هم که رفتني هستيم چه بهتر در راه خدا برويم...اين جانب قاسم نادري چيزي ندارم جزچندجلدکتاب ويک نهج البلاغه وقرآن که دردوران طلبگي خريده ام...

ملتي که شهادت را مي خواهد او را از چه مي ترسانيد . او از مردن مي ترسانيد !!! اينها شهادت را شرف خودشان مي دانند.

امام خميني

به اميد پيروزي مستضعفين جهان بر کفر جهاني

تاريخ شهادت: 1360/12/29
عمليات فتح المبين(شوش)

والسلام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۶:۱۶

24 Jan 2020