۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۰۸۹۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسیرتبدیل مرحله تفکر به مرحله اجرا است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسیری برای ورود از مرحله تفکر و طراحی به مرحله اجرا است تصریح کرد: باید تعاملات سنتی، نگاه‌ها و رویکردهای فاقد کارایی قبلی را کنار زده و با بصیرت، مدیریت جهادی و... عمل کنیم.
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسیرتبدیل مرحله تفکر به مرحله اجرا است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به ظرفیت‌های خوب و مطولبی که در این استان وجود دارد اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری به واسطه این ظرفیت‌ها می‌تواند رتبه برتر را در بسیاری از عرصه‌ها چون کشاورزی، گردشگری و... بدست آورد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسیری برای ورود از مرحله تفکر و طراحی به مرحله اجرا است تصریح کرد: باید تعاملات سنتی، نگاه‌ها و رویکردهای فاقد کارایی قبلی را کنار زده و با بصیرت، مدیریت جهادی و... عمل کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شناسایی ظرفیت‌ها جهت ایجاد آبادانی، اشتغاال، رفاه و... در کشور را از وظایف ستاد فرماندهی دانست و خاطرنشان کرد: باید همگی با عزم و قاطعیت به مبارزه با مشکلات رفته و با تمرکز بروی کارها طرح‌های اولویت‌دار را محقق کنیم.

دهقان بسیاری از چالش‌ها و مواردی که بر سر راه تولیدکنندگان ایجاد می‌شود را با توجه به اختیارات ستاد فرماندهی در استان‌ها قابل حل دانست و یادآور شد: با توکل به خدا، وحدت و انسجام می‌توان چهارمحال و بختیاری را در کلیه حوزه‌ها متحول و وضعیت آن را ارتقاء داد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۰۱

2 Jan 2020