۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۱۵۱۰
همزمان با سراسر کشور

شعار لبيک با ولايت در اردل طنين انداز مي شود

شعار لبيک با ولايت در راهپيمايي يوم الله 13 آبان در سراسر شهرستان اردل طنين انداز مي شود.
شعار لبيک با ولايت  در اردل طنين انداز مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه،۱۳ آبان يادآور سالروز تبعيد بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) به ترکيه به خاطر مبارزه با رژيم طاغوت در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشيانه دانش آموزان انقلابي در سال ۱۳۵۷ توسط رژيم سفاک پهلوي و تسخير لانه جاسوسي آمريکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجويان پيرو خط امام (ره) و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است.




مردم شهرستان اردل به ياد شهداي اين واقعه بزرگ تاريخ و زنده نگه داشتن اين روز حماسي همه ساله همانند ساير ملت سر افراز ايران اسلامي براي محکوم کردن جنايتهاي آمريکاي در اين روز شعار مرگ بر آمريکا سر مي دهند و نشان مي دهند که همچنان پشتيبان ولايت و مطيع فرامين او هستند .

آري روز سيزده آبان يادآور خون دانش آموزان و دانشجوياني پيرو خط امام خميني (ره) است که براي دفاع از انقلاب خون خود را فدا کردند و به درجه رفيع شهادت نايل آمدند و همچنين يادآور حوادثي است که در شکل گيري انقلاب اسلامي و بيرون کردن استکبار از کشور نقش اساسي داشته است.


مبارزه با استکبار در اين برهه از زمان باتوجه به وجود ظلم و جور دولت هاي مستبد در کشورهاي اسلامي بايد با جديت بيش تري انجام شود و ملت ايران همواره با دفاع از مظلوم حامي ملت هاي آزاديخواه بوده است.
گفتني است راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان روز پنج شنبه راس ساعت ۹ با حضور مسئولين شهرستان و اقشار مختلف مردمي از ابتداي بلوار شهدا به طرف حسينيه شهدا شهر اردل برگزار که در اين مراسم سرود دانش آموزي و قرائت بيانيه دانش آموزي و آتش زدن پرچم آمريکا و اسرائيل اجرا خواهد شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۱۰

28 Jan 2020