۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۶۵۶۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رشادت‌های فرزندان چهارمحال و بختیاری در 8 سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه رشادت‌های فرزندان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است گفت: امروز نیز این جانفشانی‌ها ادامه دارد و گواه این مطلب تقدیم ۱۱ شهید مدافع حرم در دفاع از حرم آل‌الله است.
رشادت‌های فرزندان چهارمحال و بختیاری در 8  سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گردهمایی یاوران ولایت اظهار کرد: این اولین گردهمایی رزمندگان و ایثارگران استان است که به مناسبت ۱۵ مهرماه سالروز سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به چهارمحال و بختیاری، دومین سالگرد کنگره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید استان و سالروز افتتاح تیپ قمربنی‌هاشم (ع) برگزار شد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که برای اولین بار جمع زیادی از رزمندگان در کنار یکدیگر می‌بینیم.

سردار اکبری اضافه کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران و جمع‌آوری خیرات برای آخرت رفتند و نه برای بدست آوردن امتیازات دنیایی.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود شهدایی که هنوز گمنام مانده‌اند بیان داشت: رزمندگان استان در سال ۵۸ و ۵۹ وارد کردستان شدند و با شروع جنگ وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده، حضور این رزمندگان و دلاوری‌های آن‌ها در شوش زبان‌زد همگان است.

وی با بیان اینکه رزمندگان چهارمحال و بختیاری جلودار عملیات والفجر چهار بودند تاکید کرد: باید یادمان بیاید که رزمندگان این استان به‌عنوان جناح در عملیات والفجر هشت ایستادند و این ایستادگی همراه با تقدیم شهدای بسیاری بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به خاطر سپرد که این شهدا در روز قیامت شهادت خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه رشادت‌های فرزندان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس زبان‌زد خاص و عام است افزود: امروز نیز این جانفشانی‌ها ادامه دارد و در جایی که نیاز باشد رزمندگان چهارمحال و بختیاری وارد میدان شده و گواه این مطلب تقدیم ۱۱ شهید مدافع حرم در دفاع از حرم آل‌الله است.

سردار اکبری بیان داشت: نام تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (ع) در ایران ماندگار شده و هنوز هم فرزندان دلیر این تیپ ایستاده و ایستادگی می‌کنند و با همه وجودشان پشت ولایت و کشور خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیام گردهمایی یاوران ولایت را پیمان مجدد با مقام معظم رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: ما تا همیشه شعار "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" را با مشت گره کرده به دنیا اعلام می‌کنیم و در عمل آن را به اثبات می‌رسانیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۲:۰۵

1 Jan 2020