۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۹۵۳۰
فرماندار شهرستان لردگان:

تعریف 37 پروژه در قرارگاه پيشرفت و آباداني لردگان

فرماندار شهرستان لردگان از جلسه هماهنگي، تعامل و برنامه ريزي 37 پروژه در دهستان اوره و بارز با مشارکت قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه پاسداران لردگان خبر داد.
تعریف 37 پروژه در قرارگاه پيشرفت و آباداني لردگان
به گزارش جهانبین نیوز در شهرستان لردگان، برهان حسين پور فرماندار شهرستان لردگان اظهار داشت: 37 پروژه در قالب فضاي آموزشي، آبرساني روستايي، احداث کانال آبرساني کشاورزي، جوي و جداول، احداث خانه عالم، احداث مساجد، پل، جاده دسترسي روستايي، جاده دسترسي به مزارع، ايستگاه فرستنده ديچيتال و... در منطقه اوره و بارز در نظر گرفته شده است.

وي افزود: مبلغ کل اعتبار تصويب شده براي اجراي اين پروژه ها 5 ميليارد و 827 ميليون تومان است که از اين مبلغ  يک ميليارد و 422 ميليون تومان آن تخصيص داده شد و مدت اجراي اين پروژه ها حداکثر 6 ماه در نظر گرفته شد.

حسين پور گفت: نقش قرارگاه پيشرفت و آباداني تسهيل گري و تسريع در اجراي پروژه ها مي باشد که اين امر در منطقه اوره و بارز با مشارکت مردم و دستگاه هاي اجرايي در سال جاري عملياتي خواهد شد.
 
سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان نيز گفت: در راستاي منويات مقام معظم رهبري در مجموعه سپاه پاسداران موضوع محروميت‌زدايي و هم‌چنين بسيج سازندگي از سال‌ها پيش آغاز شده که از سال 96  نيز قرارگاه پيشرفت و آباداني در سپاه ناحيه لردگان  تشکيل شده است.

وي با اشاره به اينکه قرارگاه پيشرفت و آباداني داراي پنج کارگروه است، افزود: اين پنج کارگروه شامل کارگروه عمران، کارگروه اشتغال، سلامت، فرهنگ و تعليم و تربيت است.

موسوي بيان داشت: وظيفه اين قرارگاه فعاليت در راستاي محروميت زدايي از نقاط کم برخوردار شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان با بيان اينکه قرارگاه پيشرفت و آباداني به صورت مستقيم با مردم ارتباط دارد، گفت: بر اساس همين نوع ارتباط است که تمام مسائل و مشکلات مردم و توانمندي‌ها را احصاء و هم‌چنين همه ايده‌هاي نخبگان علمي و اقتصادي در سطح روستاها شناسايي مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: تلاش مي شود تا وضعيت مناسب و درخور شأني را در روستاهاي  شهرستان لردگان برقرار کرده تا از مهاجرت روستانشينان به شهر جلوگيري کنيم.

انتهاي پيام1026[ /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۲:۵۲

20 Jan 2020