۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۲۵۱۰
رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان:

تحول نظام سلامت باعث شد نیاز ما به استانهای مجاور به کمترین حد برسد

مرتضي هاشم زاده از نياز شديد استان به تخت هاي بيمارستان خبر داد و بيان داشت: استاندارد وجود تخت بيمارستاني در استان 2400 تخت است، چيزي که الان نصف آن موجود است.
تحول نظام سلامت باعث شد نیاز ما به استانهای مجاور به کمترین حد برسد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان اظهار کرد: روابط عمومي در دنيا از حد مستندسازي گذشته است، وظيفه او خبر رساني است.

دکتر مرتضي هاشم زاده، با بيان اينکه روابط عمومي بايد خود را در مقابل تمام سوالات آماده کند گفت: روابط عمومي پيشاني هر سيستم است.

دکتر هاشم زاده که براي حضور در همايش روابط عمومي هاي دانشگاه علوم پزشکي به شهر چلگرد سفر کرده بود گفت: بحث تحول يکي از شانس هاي ما بود که خدمات خوبي را به مردم ارائه دهيم.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي با تاکيد بر اينکه بسياري از کارهايي که ما ميخواستيم انجام دهيم در تحول نظام سلامت ديده شد تصريح کرد: طرح تحول کار ما را بسيار خوب پيش برد و باعث شد ما کمترین نیاز را به استانهای مجاور داشته باشیم.

مرتضي هاشم زاده از نياز شديد استان به تخت هاي بيمارستان خبر داد و بيان داشت: استاندارد وجود تخت بيمارستاني در استان 2400 تخته است، چيزي که الان نصف آن موجود است.

هاشم زاده با بيان اينکه تحولات زيادي در شهرستانها ايجاد خواهيم کرد و از نظر امکانات تفاوتي بين شهرستانها قائل نمي شويم ابراز داشت: براي استاندارد سازي مبلغ قابل توجهي تدارک ديده شده است که بين شهرستانها توزيع خواهد شد.

وي در پايان گفت: بهداشت و درمان در سلامت مردم فقط 25 درصد نقش دارد و 75 درصد باقيمانده آن شامل ساير نهادها و ادارات مي باشد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۳۹

29 Dec 2019