۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۴۹۴۰

کتابت قرآن کريم با خودکار توسط شهروند بنی

نادعلي سليمي با وجود دارا بودن تحصيلات پايين در طول دو سال توانسته قرآن کريم را به صورت دست‌نويس و با خودکار به کتابت درآورد.
کتابت قرآن کريم با خودکار توسط شهروند بنی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر آقاي نادعلي سليمي با وجود دارا بودن تحصيلات پايين در طول دو سال توانسته قرآن کريم را به صورت دست‌نويس و با خودکار به کتابت درآورد.

وي با اينکه سواد دانشگاهي ندارد، اما با همان سواد اندک، عمر با برکتش را در بهترين مسير استفاده کرده است.

نادعلي سليمي در این رابطه به خبرنگار زنگ خبر گفت: از ويژگي هاي اين قرآن آن است که تفاسير آيات و داستان هاي مربوط به آيه نيز در کنار آيات نوشته شده است.

وي انگيزه خود را از انجام اين کار حب و علاقه شديد نسبت به قرآن و اهل بيت (ع) برشمرد و افزود: از آنجا که همنشيني و انس با اين کتاب نوراني سعادتي کم‌نظير است، بر آن شدم تا ضمن کسب اين نعمت گرانبها در اثناي کتابت قرآن در ژرفاي مفاهيم و معاني عبارات آن عميقا تامل کند.


نادعلی کتابت قرآن را براي خود تجربه‌اي ارزشمند برمي‌شمرد و اضافه کرد: همنشيني و انس با قرآن در طي اين مدت ارمغاني بي‌بديل بوده که خداوند منان در نتيجه اين کار به بنده عطا فرمود و با هيچ نعمتي در دنيا قابل معاوضه نيست.

وی اظهار کرد: اين قرآن با استفاده از 27 عدد خودکار و در مدت دو سال ازتاريخ  20 مهر 1377 تا 8 اسفند 1379 توسط خودکاري معمولي  در 1061 صفحه کتابت شده است.

به گزارش زنگ خبر؛ وقتي از آقاي سليمي، کاتب اين قرآن، مي‌خواهم قرآني را که نوشته است نشان دهد، ابتدا مي‌رود تا وضو بگيرد، سپس از روي طاقچه قرآني را برمي‌دارد و مي‌گويد از روي اين قرآن تمام متن را نوشته‌ام.

وقتي از او سوال مي‌کنم در زمان نوشتن خسته نمي‌شديد، اشک در چشمانش حلقه مي‌زند از اينکه توانسته  قرآن را کتابت کند؛ بسيار خوشحال است و اين را يک نعمت اللهي ميداند که توانسته اين کار را انجام دهد.

وی در پایسخ به این سوال که در زمان نوشتن کلام الله مجيد از خدا چه درخواستي داشتيد، بيان کرد: زماني که کلام وحي را مي‌نوشتم، براي مؤمنان، مسافران در راه و کساني که مريض بودند، براي جوانان براي رفع مشکله همه ي مردم دعا مي‌کردم.


انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۵:۴۵

29 Dec 2019