۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۳۵۹۳۰
امام جمعه شهرستان بن:

اهداف نظام بايد در اولويت کارهاي مسئولين باشد/مردم آزاري ها در عروسي باعث بي برکتي مي شود

امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد: امروز بايد هدف گذاري مسئولين براي اهداف بلند جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايد تحت قوميت گرايي و تقسيمات جغرافيايي و مذهب و گرايش هاي سياسي تغيير و حتي کم و زياد بشود.
اهداف نظام بايد در اولويت کارهاي مسئولين باشد/مردم آزاري ها در عروسي باعث بي برکتي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن ميرافضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: مساجد محلي براي تجمع فرشتگان است و انسان در مساجد مي تواند بارهاي منفي را تخليه کند.
 
وي افزود: خداوند در بحث مساجد فرموده است، کساني که مساجد را رونق مي دهند و حمايت مي کنند و حضور پيدا مي کنند افرادي هستند که ايمان راسخ و کامل به خداوند دارند.

خطيب نماز جمعه بن گفت: کسانيکه توفيق رونق مساجد را دارند و مال ثروتشان را در اين راه خرج مي کنند ايمان در دلشان کامل شده است و البته آيه ديگر هم وجود دارد که مي فرمايد مشرکان نمي توانند در راه دين حق مال شان را مصرف کنند و از اين ها سلب توفيق شده است.

وي گفت:  اي کاش انسان به اندازه پزشک به خداوند ايمان و اطمينان داشت، اگر پيش پزشک برويم و او داروي را تجويز کند بدون چون و چرا قبول مي کنيم و خود را مقرر مي کنيم که دارو ها را سر ساعت مصرف کنيم اما دستورات خدواند متعال را انجام نمي دهيم و گاهي هم بهانه هم مي آوريم.

ميرافضلي افزود: امروز اگر بخواهيم جامعه پيشرفت کند و راه سعادت دنيوي و اخروي داشته باشيم راهي بجز اخلاق مداري و توجه به حلال و حرام و احکام اسلامي وجود ندارد و همين موارد اگر در جامعه رعايت شود بسياري از مشکلات ما حل مي شوند.
 
خطيب نماز جمعه بن در ادامه ضمن اشاره  به ديدار مردم استان هاي يزد و همدان با مقام معظم رهبري  گفت: رهبر انقلاب در اين ديدار موارد بسيار مهمي  تذکر دادند و افزودند: تقويت روحيه جهادي و انقلابي گري در بين جوانان بايد در اولويت کاري مسئولين باشد و همچنين خود مسئولين هم بايد اين موارد را اجرايي کنند.

وي افزود: بايد روحيه انقلابي و ايمان در دل جوانان پرورش يابد مانند شهيد حججي که از داخل همين مساجد و اردوهاي جهادي توانسترزق شهادت را بدست بياورد و عزتو آبرو به اين انقلاب اضافه کند.

مرافضلي بيان کرد: اگر فرهنگ و روحيه و تفکر غربي در کشورهاي اسلامي ريشه بدواند و شروع به حرکت کند و فرهنگ اصيل جاي خود را به فرهنگ غربي بدهد ديگر از اسلام نامي نخواهند ماند.

وي بيان داشت: امروز بايد هدف گذاري مسئولين براي اهداف بلند جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايد تحت قوميت گرايي و تقسيمات جغرافيايي و مذهب و گرايش هاي سياسي تغيير و حتي کم و زياد بشود.

وي با گرامي داشت هفته دولت و شهادت دکتر باهنر و شهيد رجايي گفت: مردمي بودن و همراه و همگام با مردم بودن و روحيه انقلابي و روحيه مباره با استکابر جزوه خصلت هاي اين دو شهيد برزگوار بود و همين خصلت ها خاري براي چشم دشمنان بودند.

ميرافضلي با تقدير و تشکر از مسئولين استاني و شهرستان تاکید کرد: بايد همت و تلاش مسئولان بيشتر از قبل باشد، همين پيشرفت هاست که دشمن را نگران و ناراحت مي کند و نمي توانند اين پيشرفت ها را تحمل کنند.

وي افزود: 16 نهاد امنيتي و دولتي و سري آمريکا در حال برسي و برنامه ريزي براي اين است که بتواند جلوي هيمن پيشرفت ها را بگيرد و بشدت به دنبال تضعيف جايگاه ايران در منطقه هستند.

میرافضلی با تذکر مجدد نسبت به برگزاري عروسي ها و ترقه زدن هاي نيمه شب گفت: در روايات ما آمده است که عروس بايد قبل از غروب به منزل شوهر برود حال اين موارد که رعايت نمي شود هيچ، عروس را نيمه شب بعضا ساعت دو و سه در خيابان ها مي برند و آن هم با زدن ترقه هايی که صداهاي بسيار بد و ناهنجاري دارد.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۳:۳۶

2 Jan 2020