۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۲۷۸۰
امام جمعه شهر اردل:

برجام سند محکم از بدعهدي ها و بي اعتمادي ها به دولت آمريکاست

موسي سلمان پور گفت:ثمره برجام اين است که ما نسبت به دشمن،آمريکاي جنايتکار نبايد در هيچ زمان و مکاني اعتماد کرد و او را دست کم گرفت.
برجام سند محکم از بدعهدي ها و بي اعتمادي ها به دولت آمريکاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهراردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:دعا در حق پدر و مادر يکي از واجباتي که فرزندان نسبت به والدين دارند.

سلمان پور با بيان اينکه گناه باعث نزول بلا و دعا باعث رفع بلا مي شود افزود: در بسياري از احاديث ائمه(ع) به دعاخواني و قرائت با صوت زيبا سفارش اکيد شده چراکه موجب ايجاد حبل المتين بين انسان و معبود مي‌شود و علاوه بر آن در جذب جوانان و ارتباط معنوي با خداوند تاثير فراواني دارد.

وي با اشاره به حادثه تلخ و تاسف بار ساختمان پلاسکو و جان باختن عده اي از هموطنانمان و کارمندان فداکار آتش نشاني ، واقعه تأسف بار را به مردم عزيز و گرانقدر به ملت سرافراز ايران اسلامي به ويژه خانوداه هاي مصيبت ديده تسليت نموده و از درگاه احديت علو درجات جان باختگان اين سانحه و صبر و اجر خانواده هاي داغدار را مسئلت دارم.

برجام بدعهدي آمريکا را به اثبات رساند

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به اين موضوع که در سال هاي اخير مقام معظم رهبري بارها يادآور بدعهدي آمريکايي ها شدند و هميشه در اين باره تذکر دادند ، خاطرنشان کرد؛ امروز آنچه را که آقا فرمودند به آن رسيده ايم و برجام بدعهدي آمريکايي ها و خوي استکباري آنها را براي همگان اثبات کرد.

سلمان پور با بيان اينکه برجام سند محکم از بدعهدي ها و بي اعتمادي ها به دولت آمريکاست افزود: ثمره برجام اين است که ما نسبت به دشمن،آمريکاي جنايتکار نبايد در هيچ زمان و مکاني اعتماد کرد و او را دست کم گرفت .

وي در پايان به ديدار اخير خود با استاندار چهارمحال و بختياري اشاره کرد و گفت:در اين ديدار به مهمترن مطالبه مردم شهرستان اردل (احداث سد بهشت اباد) تاکيد داشتيم که استاندار نيز قول مساعدت براي به ثمر رسيدن اين پروژه را دادند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۰۸

30 Dec 2019