۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۴۷۷۰
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

امنیت داخلی کشور مرهون توانمندی، اقتدار و کارآمدی نیروی انتظامی است

در حال حاضر بهترین امنیت فردی، ملی و اجتماعی را در کشور داریم که زبانزد خاص و عام است و جز با مشارکت آحاد میلیونی مردم و سربازان این مرز و بوم محقق نمی شود.
امنیت داخلی کشور مرهون توانمندی، اقتدار و کارآمدی نیروی انتظامی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سردار نورعلی یاری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فاجعه منا گفت: ملت قدرتمند ایران از بدو انقلاب اسلامی مقتدرانه در مقابل همه تهدیدات و توطئه های دشمنان ایستاده است.

یاری با اشاره به حوادث منطقه و توطئه بزرگ مستکبران برای مقابله با ایران، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی و حمایت ملت و اقتدار نیروهای مسلح را از جمله عوامل اصلی موفقیت نظام در عرصه های مختلف دانست.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز امنیت داخلی ما مدیون توانمندی، اقتدار و کارآمدی پلیس است که شبانه روزی هوشمندانه در چارچوب قانون و شرع وظایف خود را انجام می دهد.

یاری تاکید کرد: در حال حاضر بهترین امنیت فردی، ملی و اجتماعی را در کشور داریم که زبانزد خاص و عام است و جز با مشارکت آحاد میلیونی مردم و سربازان این مرز و بوم محقق نمی شد.

وی با اشاره برگزاری بیش از 250 مورد برنامه در هفته ناجا در استان حضور سازمان یافته در نماز جمعه، برپایی چادرهای امدادی، پزشکی و بهداشتی در مصلاهای نماز، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، تقدیر از کارکنان نمونه، اجرای طرح مردم یاری در مناطق محروم و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرائت پیام مهر در مدارس، برگزاری همایش طلایه داران ترافیک، اجرای میزگردهای علمی، نشست با سران طوایف و عشایر، نمایندگان مجلس، وکلا و قضات، ملاقات عمومی معاونت وظیفه با مردم و افتتاح پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی از افتتاح پروژه کلانتری منظریه و قرارگاه پلیس راه و بازسازی پاسگاه چالشتر و راه اندازی جدید کلانتری 12 لردگان نیز خبر داد.

به گزارش جهانبین نیوز 11 تا 17 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و برنامه های این هفته با شعار "‌ اقتدار پلیس؛ همدلی، همزبانی، امنیت و آرامش" برگزار می شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۴:۰۲

1 Feb 2020