۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۲۹۲۷۰
امام جمعه لردگان:

جلوگيري از تاخير ازدواج در بين جوانان ضروري است/ حقوق‌هاي نجومي برخي افراد، ظالمانه و غير منصفانه است

امام جمعه لردگان، ضمن تاکيد بر ضرورت رعايت حجاب و عفاف در جامعه، گفت: بايد روحيه غيرت، عفاف و حجاب در جامعه تقويت و توسعه يابد تا آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه کاهش يابد.
جلوگيري از تاخير ازدواج در بين جوانان ضروري است/ حقوق‌هاي نجومي برخي افراد، ظالمانه و غير منصفانه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت حجاب و عفاف گفت: حيا و عفت يکي از ويژگي‌هاي جامعه ديني است و کساني که با حجاب برتر در جامعه حضور پيدا مي‌کنند از مصونيت بيشتري برخوردار هستند
.
وي به تأثيرات حجاب در جامعه پرداخت و افزود: استحکام خانواده، آرامش رواني، حفظ کرامت زن، حفظ سلامتي زن و استحکام جامعه اسلامي در برابر نفوذ بيگانگان از آثار رعايت کردن عفاف و حجاب است. بايد زمينه‌هاي لازم براي آگاهي هرچه بيشتر و بهتر زنان و مردان در جامعه اسلامي در راستاي حفظ حجاب و عفاف و رعايت شئونات اسلامي در جامعه فراهم شود.

انصاري يادآور شد: در گذشته مساله عفت و حيا در خانواده به مراتب بيشتر از امروز اهميت داشت و حتي رفتارهاي زن و شوهري که به هم محرم هستند در مقايسه با امروز بسيار متفاوت بود.
خطيب نماز جمعه لردگان، با اشاره به سالروز کشف حجاب رضا خان و حمله دژخيمان رضاخان به هزاران نفر در مسجد گوهرشاه خاطر نشان کرد: 21 تيرماه مصادف با حمله دژخيمان رضاخان در سال 1314 به مردم در مسجد گوهرشاه براي برداشت حجاب از سر زنان است که در اين روز هزاران نفر به خاک و خون کشيده شدند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به اينکه حقوق‌هاي نجومي برخي افراد ظالمانه و غير منصفانه است، تاکيد کرد: اين برداشت‌هاي ظالمانه و نامشروع گناه و خيانت به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

وی افزود : دریافت های نجومی برخی از مدیران و مسئولان ظلم به بیت المال و مردم است و دستگاه های نظارتی، اجزائی و قانونگذاری باید در این خصوص بیدار و هشیار باشند.

انتها پيام /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۳۹

26 Dec 2019