۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که متاسفانه امروز شاهد هستيم که به جاي برکناري صاحبان حقوق هاي نجومي جا به جايي اين افراد اتفاق مي افتد، گفت: بايد اطلاعت مالي مسئولين ما شفاف باشد.
امروز شاهد جا به جايي صاحبان حقوق هاي نجومي به جاي برکناري آنها هستيم/متاسفانه برخي نمي خواهند بي اعتمادي به آمريکا را قبول کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص حقوق هاي نجومي، گفت: فيش هاي نجومي هجوم به ارزش ها و برداشت غيرمنصفانه و ظالمانه از بيت المال بود.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به درخواست رهبر معظم انقلاب مبني بر سه برخورد عزل و برکناري، برگرداندن حقوق نامشروع و مجازات با صاحبان حقوق هاي نجومي، گفت: صاحبان حقوق هاي نجومي پيکره نيروهاي دلسوز، خانواده شهدا و انقلابيون را به درد آوردند و بدخواهان را به نظام اميدوار کردند.

وي با اشاره به اظهارات برخي از مسئولين که صاحبان حقوق هاي نجومي را ذخيره انقلاب و نظام مي دانند، گفت: اينها يا انقلاب را نمي شناسند يا نمي دانند که ذخاير انقلاب خانواده شهدايي هستند که تمام هستي خود را در راه آرمان هاي انقلاب اسلامي فدا کردند و نه تنها هيچ توقع مادي ندارند بلکه مي گويند اي کاش فرزندان بيشتري داشتيم تا فداي انقلاب مي کرديم.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن افرود: متاسفانه امروز شاهد هستيم که به جاي برکناري صاحبان حقوق هاي نجومي جا به جايي اين افراد اتفاق مي افتد.

وي با اشاره به اين که اطلاعات مالي مسئولين کشورها يي مانند پاکستان و افغانستان در اختيار همه مردم قرار دارد، گفت: بايد اطلاعت مالي مسئولين ما شفاف باشد.

سعادت فر با اشاره به حرکت امام حسين (ع) براي مبارزه با علت فساد، گفت: حضرت امام حسين(ع) علت فساد را يزيد مي دانستند و با يزيد به مبارزه پرداخت.

وي با تاکيد بر شناخت يزيد زمان، گفت: يزيد زمان ما امروز آمريکا و رژيم کودک کش صهيونيست است لذا حضرت امام(ره) به زيبايي فرمودند آنچه فرياد داريد بر سر آمريکا بزنيد.

سعادت فر گفت: رهبر معظم انقلاب اخيرا فرمودند: متاسفانه برخي نمي خواهند بي اعتمادي به آمريکا را قبول کنند اگر چه به زبان مي گويند اما احساس واقعي بي اعتمادي به آمريکا در آنها وجود ندارد.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که يکي از عناصر قدرت نرم جمهوري اسلامي بي اعتمادي مطلق به همه استکبار جهاني است، گفت: مهمترين هدفي که دشمنان نظام مقدس چمهوري اسلامي ايران در جريان نفوذ و جنگ نرم دنبال مي کنند ترويج بي تفاوتي در جامعه و مشغول کردن مردم به دينمداري تهي از بينش انقلابي و سياسي است.

وي با تاکيد بر اين که عزاداري امام حسين (ع) بايد عامل تقويت ايمان باشد، گفت: مجالس حسيني بايد موجب شود روحيه بي تفاوتي از جامعه گرفته شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۳:۰۳

7 Feb 2020