۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۹۱۴۴
در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل؛

مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل کافي نيست

ایران اسلامی در برابر استعمار و استکبار باید خود را مجهز به ابزارهای آنان بکند
آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به فرموده امام راحل براي حمايت از قدس شريف و حمايت از مظلوميت مردم فلسطين به عنوان روز قدس نامگذاري شده است که مردم ايران هم در لبيک به اين نامگذاري و در راستاي محکوم کردن ظالم با حضور در راهپيمايي فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر مي دهند اما ايکاش در کنار شعارهاي کوبنده ......
مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل کافي نيست
به گزارش جهانبین نیوز، در يادداشت روز پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار آمده است:
روز قدس روز حمايت از قدس شريف و دفاع از مظلومان فلسطيني روزي است که پير و جوان، زن و مرد، فقير و غني و ....همدل و همزبان در خيابان ها حاضر مي شوند و با فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل خشم و انزجار خود از اقدامات تروريستي اين دو دولت غاصب و متجاوز در سراسر جهان خصوصا سرزمين فلسطين را اعلام مي دارند.
بي شک کمترين اقدام ملت ها براي دفاع از حقوق انسان هايي که عده اي ظالم بر آنها مسلط شده اند و بي هيچ رحم و مروتي بر آنها مي تازند و از هيچ جنايتي در حق آنها فروگزار نمي کنند همين راهپيمايي ها و فرياد زدن هاست تا شايد فرياد مظلوميت عده اي انسان بي گناه به گوش کساني برسد که مدعي دفاع از حقوق بشر و ...هستند.
کمترين اقدام در حمايت از ملتي مظلوم و ستمديده که سال هاي سال است عده اي متجاوز آنها را از حداقل حقوشان محروم کرده اند همين راهپيمايي هايي است که از مرکز و پايتخت کشور تا کوچکترين روستاهاي ايران اسلامي به صورت گسترده برگزار مي شود و ملت ظلم ستيز ايران عليه ددمنشان فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر مي دهند اما اين اقدام ضمن پسنديده بودن اما کافي نيست.
در دنيايي که همه ابزار قدرت اعم از اقتصاد، رسانه، سازمان هاي بين المللي قانونگزاري، سازمان هاي حقوق بشري، تسليحات نظامي، ماهواره ها و .....در اختيار غاصبان اسرائيلي و آمريکايي و هفکرانشان است کافي نيست که ملت ما به راهپيمايي و شعارهاي محکوم کننده بسنده کند.
در روزگاري که متجاوزان، ظالمان و کافران براي نابودي امت خداجو و به حاشيه راندن حق طلبان ابزار هاي مختلف را به کار بسته اند ملت ها نيز بايد خود را به ابزار حکومت هاي جور و ظلم مجهز کنند تا با ابزار خود آنان بتوان نابودشان کرد و در اين راستا لازم هر شخص و گروهي به تناسب موقعيت و مسئوليت خود اقدام لازم را صورت دهد.
مسئولان کشور: در سطح کلان اين مسئولان کشور در مجلس شوراس اسلامس، دولت، قوه قضائيه ف شوراي نگهبان، مجمع تشخيص مصلحت نظام، مجلس خبرگان و ..... هستند که بايد تحت رهبري و زعامت ولي فقيه مقدمات ايجاد نهضت و انقلاب در عرصه هاي مختلف را فراهم کنند تا ديگر اقشار در بستر مناسب بتوانند کار و فعاليت کنند و کشور را بدانچه شايسته است سوق دهند.
توليد علم، خودکفايي در مواد غذايي، خودکفايي در صنعت و .....از اينگونه اقدامات است.

متوليان فرهنگي: مسئولان و متوليان امر فرهنگ بايد تدابيري بيانديشند تا فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي مان حفط و در راستاي گسترش آن بين ديگر ملت ها برنامه ريزي کنند و از ديگر سو با برنامه ريزي ها و تدابير انديشيده شده مانع از رواج تفکر و فرهنگ متجاوز غربي يا شرقي در کشور شوند.
در اين راستا کليه روحانيون، فرهنگيان، دانشجويان، دانش آموزان و ....بايد در خصوص آنچه مسئوليت دارند محکم و استوار وظايف خود را انجام دهند.
متوليان توليد:
يکي از زمينه هايي که باعث مي شود کشور در برابر ديگر کشور ها بيمه شود عرصه توليد است. اگر متوليان امر توليد در کشور در بخش هاي مختلف اعم از صنعت(فولاد، خودرو سازي، پوشاک و ....)، کشاورزي، خدمات و ....بتوانند توليداتي متناسب با استاندارد هاي روز دنيا و نياز مصرف کنندگان توليد کنند به گونه اي که هم کشور را در راستاي تامين نيازها از ديگران بي نياز کنند و هم باعث صادرات به ديگر کشور ها شوند.
نيروهاي نظامي و امنيتي:
بي شک گام هاي بلندي در راستا اعتلا و عزت ايران اسلامي در زمينه هاي مختلف برداشته شده است و برنامه هايي نيز براي تاوم اين برنامه ها تدوين شده است يا اينکه در حال تدوين است.
به جهت اينکه قريب به اتفاق کشورهاي غربي و حتي شرقي نگاهي استعماري به جمهوري اسلامي ايران دارند و در اين راستا سعي دارند کشور ايران را به انحاء مختلف اعم از تجاوز نظامي، تجاوز فرهنگي و ...تحت سلطه و سيطره خود در آورند و با توجه به سيل دشمني ها لازم است کشور هم از درون و هم از ناحيه مرزها و هم از نظر دفاع موشکي و ....به پيشرفته ترين سلاح ها مجهز گردد تا در کنار تخصص و تعهد نيروهاي نظامي در حوزه هاي مختلف اعم از وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، ارتش جمهوري اسلامي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نيروي انتظامي درعرصههاي مختلف چون زمين، هوا، دريا، هوا فضا، فضاي مجازي و ....سلاح هاي پيشرفته نيز ابزاري در راستاي حفظ و حراست از اين کشور باشند.
مردم:
يکي از مهمترين بخش هايي که بايد همدل و همسو با ديگر بخش ها حرکت کنند تا برنامه هاي ديگران به نتيجه مطلوب برسد توده مردم هستند که لازم است با اتحاد و همدلي و يکپارچگي در سايه پرچم اسلام و ايران عزيز براي اعتلا و سرافرازي دين و کشور بکوشند و در راه حمايت از آرمانها کوچکترين شک و ترديدي به دل راه ندهند.
مردم يک کشور اگر برنامه هاي کلان آن کشور را به منصه اجرا درآورند و در کنار ديگر بخش ها محکم و استوار بايستند و در کنار شعارهاي محکم و کوبنده در راستاي نيل به اهداف و چشم اندازها حرکت کنند بي شک قدرت آن را مي باند که دربرابر قدرت هاي استعمار گر ايستادگ کنند و اهداف و برنامه هاي خود را به ديگر نقاط دنيا نيز صادر کنند.
مردم کشور بايد خود را مجهز به علم، اعتقاد، اتحاد کنند و ضمن بي اعتمادي به بيگانگان ذر کنار شعارهاي کوبنده و محکوم کننده شان با تخصص، و تعهد استکبار و استعمار جهاني را به زانو در آورند.
مهدي بهزادي تشنيزي
انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۵:۵۵

29 Dec 2019