۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۱۶۳۶۴

روز قدس از روزهای نهادینه شده در فرهنگ اسلامی است

اصحاب فرهنگ و هنر استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و جامعه فرهنگی و هنری استان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواندند.
روز قدس از روزهای نهادینه شده در فرهنگ اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز وحدت و یک‌پارچگی مسلمانان جهان و همدلی آنان با ملت مظلوم فلسطین، روز اسلام، روز تجدید میثاق با امام زمان (عج)، روز لبیک گفتن به آرمان‌های امام خمینی (ره) وتبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز قدس روزی است که در آن تمامی مسلمانان جهان با راهپیمایی انزجارخود را نسبت به تجاوز به غزه و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند و خواهان آزاد سازی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی هستند. این روز نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم است.

اصحاب فرهنگ و هنر روز قدس را روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه همه دنیای زور و تزویر صهیونیزم بین‌المللی و شیطان بزرگ دانسته و یادآور شده اند: مردم مسلمان جهان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‎اندازند و موجودیت آن را با خطر جدی روبه رو کرده و زمینه لازم را برای نابودی کامل این رژیم غاصب از روی کره‌ی زمین فراهم می‎کنند. روز قدس روز عزت مردم مسلمان جهان، مردم فلسطین و سایر مردم مستضعف دنیا است که برهر مسلمانی واجب است برای حفظ و دفاع از کیان بشریت و ارزش‌های انسانی در این راهپیمایی شرکت کند.

در پایان این بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر تصریح شده است: جامعه فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری نیز همدوش و همراه با ملت شریف و همیشه در صحنه‎ی ایران و سایر ملت‎های مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده و بار دیگر انزجار خود را نسبت به جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی ابراز می‌دارند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۰۹

14 Feb 2020