۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سياسي گفت: تهديدات و چالش هاي زيادي پيش روي اين کشور و انقلاب است و بايد مراقب باشيم دشمن با تمام توان و قدرت و به شدت به دنبال تضعيف جايگاه و مقام ولايت فقيه در جامعه، سياه نمايي از اوضاع موجود، بدبين کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است.
تهديدات و چالش هاي زيادي بر پيش روي اين کشور و انقلاب است/دشمن به دنبال تضعيف جايگاه ولايت فقيه،بدبين کردن مردم نسبت به نظام وانقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر همزمان با اولين روز از ايام الله دهه فجر مراسم بزرگداشت 12 بهمن و سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن با حضور مردم انقلابي و ولايي در شهرستان بن  برگزار شد.

حجت الاسلام ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در ابتداي اين مراسم گفت: با انقلاب اسلامي و با ورود حضرت امام خميني (ره) طراوت بهاري وارد کشور شد،خباثت و دشمني افراد حتي تا لحظه هاي ورودي حضرت امام خميني (ره) ادامه داشت.

وي افزود: حتي در لحظه هاي آخر نيز نمي خواستند اجازه دهند تا امام وارد کشور شود و آنها به دنبال اين بودند که اصلاحاتي در نظام ايجاد کنند و امام هم باشد و نظام شاهنشاهي فقط با تغيير اسم ادامه داشته باشد که اين هم با شکست مواجه شد و به شکست رسيدند.




 
امام جمعه شهر بن افزود: ما اکنون بايد عهد ببنيد تا خون شهداي انقلاب و شهداي هشت سال دفاع مقدس پايمال نشود و بايد حواسمان باشد تا اين انقلاب  با قوت و محکم به راه خود ادامه دهد.

کمال اکبريان فرماندارشهرستان بن  در اين برنامه افزود: در اين ايام الله دهه فجر  ميزبان خود آقاي استاندار استان چهارمحال و بختياري در شهرستان بن خواهيم بود و 13پروژه با حدود 45ميليارد ريال اعتبار و 63 نفر اشتغال زايي در ايام افتتاح خواهد شد.



 
وي ادامه داد: اميدواريم در اين ايام بتوانيم کارکرد نظام را به مردم نشان دهيم و نبايد به دولت ها بسنده کنيم و تمامي دولت ها تلاش کرده اند که خدمتهاي خوب و بزرگي براي مردم انجام دهند و بايد تلاش کنيم تا از ايجاد نااميدي و ياس در بين مردم خودداري کرده و بتوانيم نظام را همچنان مقتدارنه پيش ببريم.

منوچهر خليليان کارشناس مسائل سياسي ميهمان ويژه اين برنامه با تبريک ايام الله دهه فجر و تسليت شهادت بانوي ئو عالم حضرت زهرا(س)گفت:همه امور که در زمان شاه انجام مي شد همه توسط بيگانگان و خارجي ها انجام ميشد و افراد و سران داخلي عملا هيچ تاثيري در روند امور اجراي کشور نداشتند.



 
وي افزود: برخي از دستاوردهاي نظام سياسي انقلاب اسلامي اين مي باشد که ما عزت و آزادگي و مردم سالاري ديني را تجربه کرده ايم و با ولات فقيه و وحدت اسلامي پيشرفت هاي بسيار عظيم و بزرگي دست يافته ايم.

وي ادامه داد: در حوزه هاي اقتصادي، علمي، سياسي، فناوري هسته اي، سوادآموزي، نظامي توانسته اين به دستاوردهاي برسيم که در سطح جهان در رتبه هاي نخست دنيا قرار داريم و اصلا قابل مقاسيه با آن زمان و دوره نيست.

خليليان گفت: تهديدات و چالش هاي زيادي بر پيش روي اين کشور و انقلاب است و بايد مراقب باشيم دشمن با تمام توان و قدرت  و به شدت به دنبال تضعيف جايگاه و مقام ولايت فقيه در جامعه اي، سياه نمايي از اوضاع موجود، بدبين کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است.

اين کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: جنگ نرم از دوران صدر اسلام بود و هست و در آن زمان با تبليغات کاري کرده بودند که مردم مي گفتند مگر حضرت اميرالمومنين علي (ع) نماز هم مي خوانده است،و دشمن اين انقلاب و نظام از همان ابتدا به دنبال تخريب و نابودي اين نظام و انقلاب بوده و هستند.




 
وي با بيان اينکه ما با تيزبيني و تيزهوشي و هدفمندي بايد بستر را آماده کنيم و نگذاريم که دشمن بتوان در اين عرصه جبهه را دست بگيريد گفت: دشمن تا وقتي نتواند امورات اين کشور را بدست بگيرد دست از دشمني بر نخواهد داشت و بايد تلاش بگنيم تا در تمام عرصه ها محکم و قوي پشت اين انقلاب و نظام بايستيم.

خليلیان ادامه داد: توجه به فرامين مقام معظم رهبري از اولويت هاي بسيار مهم براي ما است و اگر اين فرامين اجرايي بشود مي توانيم جواب خوب و دندان شکني براي دشمنان بدهيم.

وي خاطرنشان کرد: ترامپ به‌صراحت در سخنراني‌هاي انتخاباتي خود اعلام کرد که آمريکاي ابرقدرت فروريخته و عامل اين فروريختگي را دموکرات‌ها معرفي کرد.

خلیلیان تصريح کرد: آمريکا و کلينتون و اوباما از بنيان‌گذاران داعش در منطقه بوده‌اند و با هزينه‌اي بالغ‌بر 6 تريليون دلار جنگ‌افروزي کرده‌اند و اين گفته‌ها را ترامپ تائيد مي‌کند.



 
وي در سخنان خود گفت: آمريکا راهبردهايي را براي مقابله با ايران دارد ازجمله فاصله انداختن بين مردم و حاکميت که ريشه تاريخي دارد،جلوگيري از نفوذ منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران و محدود کردن قدرت موشکي سپاه مي‌باشد.

اين کارشناس مسائل سياسي بيان داشت: دشمن به دنبال اين هست که اختلال اقتصادي ايجاد کنند و مثلث صعودي، آمريکايي و صهيونيستي در اختشاشات اخير به شدت پيگيري بود و به دنبال ايحاد ناامني در کشور بودند و به دنبال ناامن کردن کشور هاي اطراف کشور عزيزمان بودند و هستند و در تمام عرصه هاي که ورود کردند کاملا شکست خورداند.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۵۹

27 Dec 2019