۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۶۳۵۴
کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با کلار؛

مردم در حماسه نه دی میخ محکمی بر تابوت فتنه گران و معاندان نظام کوبیدند

يک کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که فتنه 88 نتيجه نفوذ دشمن در کشور بود، گفت: ملت ايران با خلق حماسه 9 دي در مقابل نفوذ دشمن ايستادند و آن را مهار کردند.
مردم در حماسه نه دی میخ محکمی بر تابوت فتنه گران و معاندان نظام کوبیدند
به گزارش جهانبین نیوز، محمد عدناني در گفتگو با کلار، گفت: عده اي گمان مي کنند ۹ دي يک روز ساده و معمولي است در حالي که ابن روز به فرموده مقام معظم رهبري جرياني شبيه اتفاقات زمان انقلاب بود.

عدناني گفت: خواص بي بصيرت در داخل کشور فريب وعده هاي دشمن را خوردند و به بهانه اين که در انتخابات تقلب شده کشور را به آشوب کشيدند.

اين کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: جنايت هايي که در جريان ۷ ماه فتنه علني بر عليه نظام و انقلاب صورت گرفت آنچنان گسترده است که هيچ گاه فراموش نخواهد شد.

وي با اشاره به اين که فتنه ۸۸ خسارت هاي زيادي بر اموال عمومي و دولتي وارد ساخت، گفت: عده اي مي خواهند فتنه ۸۸ فرسايشي شود و به مرور زمان از اذهان مردم پاک شود.

عدناني، خسارات تحميل شده به کشور در فتنه ۸۸ را بيشتر از خسارات جنگ تحميلي عنوان کرد و گفت: اهانت به ساحت حضرت امام (ره) و ولايت فقيه، توهين و هتک حرمت در روز عاشوراي حسيني، تضعيف جايگاه نظام در سطح بين المللي و شاد نمودن دشمنان و همچنين اعمال تحريم هاي ناجوانمردانه بعد از فتنه ۸۸ از سوي دشمنان از خسارات وارد شده به کشور در فتنه ۸۸ بودند.

عدناني گفت: نهايتا در روز ۹ دي ملت با بصيرت ايران خود جوش به ميدان آمدند و با رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري فتنه ۸۸ را مهار کردند و ميخ محکمي بر تابوت فتنه گران و معاندان نظام کوبيدند.

وي با بيان اين که حماسه ۹ دي نقاب از چهره هاي مرموز پشت صحنه فتنه برداشت، تصريح کرد: يکي از پيام هاي مهم حماسه ۹ دي آشکار شدن ماهيت خواص بي بصيرت براي مردم ايران بود.

اين کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: نهم دي يک روز حماسي و ماندني از حضور خود جوش مردم در خنثي کردن فتنه ۸۸ بود که مانند يک سيل خروشان بنيان کن تمام خس و خاشاک ضد انقلاب و افراد فريب خورده را با خود از ميان برداشت.

وي با بيان اين که فتنه ۸۸ نتيجه نفوذ دشمن در کشور بود، گفت: ملت ايران با خلق حماسه ۹ دي در مقابل نفوذ دشمن ايستادند و آن را مهار کردند.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۲۷

27 Dec 2019