۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۲۹۸۷۴
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد

تلاشگران و شرکت کنندگان در عرصه طرح هجرت و سازندگي، سفيران کار و تلاش هستند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد گفت: تلاشگران و شرکت کنندگان در عرصه طرح هجرت و سازندگي، سفيران کار و تلاش هستند که با حضور در محروم ترين نقاط کشور باعث الهام گرفتن جوانان ميشوند.
تلاشگران و شرکت کنندگان در عرصه طرح هجرت و سازندگي، سفيران کار و تلاش هستند
به گزارش مشکات برين؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد حجت الاسلام اسماعيل زمانپور در جمع شرکت کنندگان در اردوي طرح هجرت دانش آموزي شهرستان شهرکرد گفت: اردوهاي طرح هجرت استعدادهاي بالقوه دروني را هويدا مي کند.

وي افزود: تلاشگران و شرکت کنندگان در عرصه طرح هجرت و سازندگي، سفيران کار و تلاش هستند که با حضور در محروم ترين نقاط کشور باعث الهام گرفتن جوانان ميشوند.

زمانپور با اشاره به اهميت اين فعاليت ها گفت: حضور و تلاش شما در اين عرصه، دلها را زنده ميکند و اميد به زندگي و کوشش را افزايش ميدهد.

وي با بيان اينکه؛ خدمت رساني به همنوعان بويژه محرومان خستگي ندارد،‌اظهار کرد:  آشنايي با زندگي مردم از ديگر فوايد طرح هاي جهادي در مناطق محروم است.


زمانپور، افزود: حضور در بين عامه مردم باعث شکسته شدن حصارهاي طبقاتي و لمس واقعيت هاي زندگي مي شود چرا که اگر کسي لذت خدمت و کار را بچشد از کار خسته نمي شود و جواني که اين لذت را در وجودش کشف نمايد از خدمت رساني خسته نمي شود.

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۲۴

1 Feb 2020