۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۰۶۷۴
براي بررسي مشکلات دانشگاه آزاد کوهرنگ صورت گرفت

نشست هم‌انديشي رئيس دانشکده سما استان با فرماندار کوهرنگ

گردهمايي و نشست بررسي مشکلات دانشگاه آزاد کوهرنگ با حضور رئيس دانشکده سما استان و فرماندار کوهرنگ برگزار شد.
نشست هم‌انديشي رئيس دانشکده سما استان با فرماندار کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، جلسه هم‌انديشي دکتر حيدر علي رئيسي، رئيس دانشکده سما چهارمحال و بختياري با فرماندار کوهرنگ و رئيس دانشکده سما کوهرنگ در دفتر فرمانداري کوهرنگ برگزار شد.

مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در اين جلسه ضمن تشکر از مسئولين دانشگاه آزاد استان، درخصوص تلاش‌هايي که براي رفع مشکلات دانشگاه شهرستان کوهرنگ در استان انجام شد، گفت: تاسيس دانشگاه در هر شهر باعث توسعه فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي آن مي‌شود که همه بايد دست به دست هم بدهيم تا مشکلات اين مراکز آموزشي حل شود.
 
فرماندار کوهرنگ افزود: دانشگاه آزاد کوهرنگ اولين دانشگاه اين شهرستان است که توانسته بستري فراهم کند تا دانشجويان اين شهرستان فارغ از مسافت زياد با ساير دانشگاه‌هاي استان بتواند تحصيل کنند.
 
دکتر حيدر علي رئيسي، رئيس دانشکده سما استان هم در اين جلسه گفت: در جهت ارتقاي فعاليت‌هاي فرهنگي و علمي از سال آينده تلاش مضاعف خواهيم کرد که انشاالله به ياري خداوند و با کوشش همكاران واحد سما و ياري اساتيد بتوانيم به جايگاه واقعي علمي و آموزشي در سطح  اين دانشگاه دست پيدا کنيم.
 
 رئيس مرکز فرهنگي و آموزشي سما استان با اشاره به اينکه علم و فرهنگ دو مقوله مهم و ضروري يک جامعه محسوب مي‌شوند گفت: الحمدالله امروز شاهد نظم و انضباط حاکم بر اين دانشگاه بوده و جاي بسي خرسندي است که با کمترين نيرو، آموزش و فرهنگ از کيفيت بالايي در اين مجموعه حاكم است.

ايشان با دعوت همه دانشجويان به صبر گفت: اين طبيعي است که هر دانشگاهي از زمان آغاز افتتاح با مشکلاتي روبرو مي‌شود اين در دانشگاه کوهرنگ هم هست، اميد آن را داريم با صبر و بردباري شما در آينده‌اي نزديک مشکلات اين دانشگاه حل خواهد شد.

در پايان جلسه طي بحث و تبادل نظر، تصميماتي در خصوص آسفالت جاده اين دانشگاه انجام گرفته شد و فرماندار قول داد تا اين جاده آسفالت شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۲۸

29 Dec 2019