:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مسولان بايد تار و پود برنامه ريزي در کشور را با منويات رهبر انقلاب تنظيم کنند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۳۶۴۴
امام جمعه شهر سامان :

مسولان بايد تار و پود برنامه ريزي در کشور را با منويات رهبر انقلاب تنظيم کنند

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه بايد رصد دقيق نفوذ بيگانگان در عرصه هاي مختلف سياسي، فرهنگي واقتصادي در جامعه صورت گيرد ابراز کرد: درکمال ناباوري شاهد برخي جسارت ها وبي مهري ها نسبت به آرمانهاي جامعه انقلابي واسلامي هستيم.
مسولان بايد تار و پود برنامه ريزي در کشور را با منويات رهبر انقلاب تنظيم کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، امام جمعه شهرسامان حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با بيان اينکه هفته آينده روز بزرگداشت شهدا و روز تکريم مادران و همسران شهدا را در پيش داريم ، اظهار داشت: شهيد بالاترين آزمون خودش را زير برق شمشير دشمن به خوبي به پايان رسانده همين جا امتحانش را داده است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه شهدا وقتي جان خودشان را تقديم کردند آن جا به همه‌ي سوالاتشان جواب دادند خانواده‌هاي معظم شهيدان مطمئن باشند که اين مردم هرگز شهداي آن‌ها را از ياد نخواهند برد ،افزود: يادمي‌کنيم از همه‌ي شهداي گران قدر انقلاب و دفاع مقدس که اين ها بهترين دعا براي آنها به اجابت رسيده است، آنها عاشق حقيقي بودند .

محسن ملک پور با اشاره بر اينکه آدم‌هاي دل مرده آدم‌هاي افسرده کساني هستند که در دل آن‌‌ها عشقي وجود ندارد، بيان داشت: دل با عشق زنده است آن هم نه هر عشقي عشق پاک و آسماني زنده است و در دل چنين عشقي باشد چنين دلي هم زنده خواهد بود دل به عشق زنده است و عاشق زنده خواهد بود.

ملک پور با بيان اينکه بي اثر بودن بي تاثير بودن يک کسي که مرده هيچ منشأ اثر نيست ، عنوان کرد: مي‌گويد انساني که عاشق باشد منشأ اثر است هميشه منشأ تاثير است پس زنده است.

وي با اشاره بر اينکه آن عالم که مرگ و مردن ندارد همه زنده اند پس وقتي مي‌گويد اين‌‌ها زنده هستند يعني اين جا زنده اند و دارد تعريف خودش را از زنده بودن مي‌گويد زنده کسي است که اثر داشته باشد منشا تاثير باشد ولو مرده باشد،تصريح کرد:شهدا منشا اثر و تاثير هستند پس زنده هستند يعني همين جا زنده هستند زنده زندگي مي‌خواهد کجا زندگي مي‌کنند زندگي شان نزد پروردگارشان است.

ملک پور افزود:اگر انسان عاشق باشد منشا اثر است نمي‌ميرد ما مرده ايم چون هيچ تاثيري نداريم ولو زنده باشيم .

امام جمعه شهر سامان در خطبه ها نماز جمعه اين هفته با بيان اينکه تقوا يعني اينکه روح خدا ترسي در عمق جان ما حاکم باشد که در ابتدا بايد تلاش کنيم همت کنيم تا به واجبات وترک محرمات اهميت دهيم، تصريح کرد: يکي از مراتب تقوا که مهم است پرهيز از گناه است و اگر خدايي ناکرده در جايي گناه مرتکب شديم، توبه و پشيماني از گناه هم از مراتب تقوا است، خودم و همه شما را به تقوا الهي دعوت مي کنم .
حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه ياد وخاطره معلمان وعزيزان اين شهرستان را که در مسير راهيان نور به ملکوت اعلي پيوستند در روز راهيان نور گرامي داريم ، بيان داشت: حالا از ظرفيت ها والزامات ديپلماسي فعال و تقويت ارتباطات مختلف فرهنگي ، سياسي،مذهبي واقتصادي باکشورها که بگذريم، نکته مهم که نبايد از آن غافل شويم وقتي در ديدار شخصيت هاي طراز بالاي کشورهاي مختلف با ولي امر مسلمين نکات ومطالب راهبردي مهمي آن هم با حضور مسئولان کشورمان مطرح مي گردد
بايد تمامي مديران ومسئولان امر خود را در برابر فرمايشات ورهنمودهاي رهبري حکيم و فرزانه انقلاب بيش از ديگران مسئول وپاسخگو باشند.

ملک پور با بيان اينکه در مورد تذکرات و هشدارهاي حضرت آقا در داخل کشور خودمان هم ضرورت هاي جدي اساس مي شود، اذعان داشت: چرا که در کشوري همچون ايران اسلامي که يک الگو براي ديگر کشورهاي اسلامي وانقلابي است انتظار مي رود مديران ومسئولان در تبعيت از منويات رهبري عزيز انقلاب سر از پا نشناسند.

وي با اشاره بر اينکه تار وپود برنامه ريزي ومديريت در ابعاد مختلف را با الهام از فرمايشات رهبري انقلاب تنظيم کنند ، ابراز کرد: زماني رهبر انقلاب مي فرمايند« خير ومصلحت دولت آذربايجان در همراهي با احساسات مذهبي مردم است»، بيان داشت: به طريق اولي مسئولان طراز بالاي کشور خودمان نيز بايد به اين رهنمود مهم توجه ويژه داشته باشند.

ملک پور با بيان اينکه حکايت اين روز هاي جامعه انقلابي و اسلامي غريب است، تصريح کرد: مقام معطم رهبري در جهت مراقبت از ارزش هاي ديني ، انقلابي و ملي تاکيد دارند .

وي با اشاره بر اينکه بايد رصد دقيق راه هاي مرموز نفوذ بيگانگان در عرصه هاي مختلف سياسي، فرهنگي واقتصادي در جامعه صورت گيرد بيان داشت: اما درکمال ناباوري شاهد برخي جسارت ها وبي مهري ها نسبت به آرمانهاي جامعه انقلابي واسلامي هستيم .

ملک پور با بيان اينکه دشمنان نظام ما در تلاش هستند که جامعه را به سمت و سوي دو قطبي ببرند، تصريح کرد: تنها راه رهايي از فتنه دوگانگي، پايبندي به رهنمودها ومنويات امام خامنه اي(مدظله العالي) به عنوان ولي فقيه ورهبر حکيم وشجاع انقلاب اسلامي است .

وي با بيان اينکه آنچه قابل تأمل و هشدار جدي براي همه است اين که در برابر مديريت ناب ديني ومکتبي که امنيت و عدالت وپاکي را در همه ابعاد دغدغه دارد، توجه جدي داشته باشيم ، عنوان کرد: مديريتي که در حال در حال القاء و رشد است که پايه اساس آن ثروت وقدرت است که از ناحيه طيفي خاص از سياسيون خواص و نخبگان که اينگار خود را به جاي اينکه بدهکار مردم بدانند بدهکار صاحبان قدرت وزور جهاني اند وچشم به انگشت اشاره اربابان خود دوخته اند.

ملک پور با تاکيد بر اينکه ارباباني که حتي حرمت برجام رابا آن هزينه هاي مادي معنوي که جمهوري اسلامي پرداخته را نگه نداشتند و همچنان تهديد مي کنند،تحريم مي کنند وملت ايران را تحقير مي کنند، بيان داشت: چند روز پيش يک ميليارد و۶۰۰ ميليون دلار از دارايي ملت ايران را مجددأ بلوکه کردند و هشدارها ومنويات ولايت فقيه گوش نمي کنند.

وي افزود: با نيم نگاهي هم که با ادبيات و عملکرد برخي شخصيت هاي مسوول آن هم در محافل عمومي وپشت تريبونهاي رسمي مي بينم که رد پاي نفوذ فکري بيگانگان و دشمنان اسلام وجود دارد .

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور گفت: برخي هنوز هم براي توجيه برجام فرياد مي کنند که حداقل فايده برجام دور کردن سايه جنگ از سرملت ايران بوده واين ادعا را هيچ منبع يا مسئوول نظامي وامنيتي کشور حتي تا در احتمال هم تأييد نکرده اند.

ملک پور با بيان اينکه متاسفانه برخي مطبوعات که از بيت المال مسلمين دارند ارتزاق مي کنند ما مطالب وتحليل هايي مي بينيم که کپي شده از روي نسخه هاي وارداتي ومزدوران خارج نشين وضد انقلاب است، بيان داشت: مطالب ضد انقلاب در قالب روشنفکري مي زنند و مي گويند ازادي وجود ندارد و در خفقان به سر مي برند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۵:۵۲

8 Jan 2020