۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۴۵۴۴
دادستان کوهرنگ:

با هر تخلف انتخاباتي فارغ از ديدگاه سياسي برخورد می‌شود

دادستان کوهرنگ گفت: هر چند عقيده ما در بدو امر پيشگيري از وقوع جرم است ولي باتوجه به تذکرات و راهنمايي هاي صورت گرفته با تخلفات انتخاباتي فارغ از هر فشار بيروني و ديدگاه سياسي يا جناحي بطور قاطع برخورد خواهد کرد.
با هر تخلف انتخاباتي فارغ از ديدگاه سياسي برخورد می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، محمد قاسمي، دادستان شهرستان کوهرنگ در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در اجراي سيستم مردم سالاري ديني، مردم سربلند ايران با آزموني بزرگ روبرو هستند و در اين راستا کما في السابق مردم با بصيرت بختياري در کنار ساير اقوام مسلما از اين آزمون سربلند بيرون خواهند آمد.

وي گفت: بنابر گفته امام راحل (ره) ميزان راي ملت است، تمامي کانديداهاي رياست جمهوري منتخب نظام و بيرون آمده از توده مردم هستند.

محمد قاسمي بيان اشت: دستگاه هاي اطلاعاتي و نظارتي شهرستان کوهرنگ در جهت نظارت بر روند برگزاري و تامين امنيت و سلامت انتخابات از تمامي ظرفيت خود استفاده نموده و دستگاه قضا نيز تمامي امور را مرتبا نظارت مي نمايد.

دادستان کوهرنگ افزود: هر چند عقيده ما در بدو امر پيشگيري از وقوع جرم است ولي باتوجه به تذکرات و راهنمايي هاي صورت گرفته با تخلفات انتخاباتي فارغ از هر فشار بيروني و ديدگاه سياسي يا جناحي بطور قاطع برخورد خواهد کرد.

قاسمي در پايان گفت: سلامتي و طول عمر مقام معظم رهبري و سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران و برگزاري يک انتخابات سالم منطبق بر نظر مردم را از خداوند متعال خواستارم.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۳:۲۷

27 Dec 2019