۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۲۷۹۸۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

۸ مراسم "عید جمهوری اسلامی، در بهار فاطمی" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌گردد

همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و يوم‌الله ۱۲ فروردين‌ماه سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، ۸ ويژه‌برنامه عیدجمهوری اسلامی، در بهار فاطمی در شهرکرد و تفرجگاه‌های شهرستان‌های سامان، بن، بروجن، لردگان، فارسان و شلمزار برگزار خواهد شد.
۸ مراسم "عید جمهوری اسلامی، در بهار فاطمی" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌گردد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از برگزاری برنامه‌های خاص ۱۲ فروردین و ولادت حضرت زهرا (س) در این استان خبر داد و بیان داشت: حضرت زهرا (س) همت به پاسداری از ارزش‌ها گماشت و این کار ایشان با این هدف صورت گرفت که همه بانوان جامعه در آرامش زندگی کنند.

وی اضافه کرد: كار و تلاش اقتصادي، براي تأمين زندگي شرافتمندانه خانوادگي، ايثار و مقدم داشتن ديگران بر خويش، زهد و وراستگي از زر و زيور و تشريفات زندگي و قناعت در مصرف و اكتفا به حداقل امكانات مادي از ارزش‌های والایی بود که آن حضرت همواره از آنان پاسداری می‌کرد.

گرجی بیان داشت: دفاع قلبي، زباني و عملي از معروف‌ها و ارزش‌هاي اسلامي از خصوصیات بارز حضرت صدیقه اطهر (س) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آن حضرت همواره در برابر خدا، پيامبر و رهبري امت اسلامي تسلیم بود و در تمام تصميم‌ها و مواضع فردي ولايت‌مداري را مدنظر داشت.

گرجی به رسميت يافتن حكومت مستضعفين بر مستكبرين در ايران اسلامي و غلبه جنودالله بر جنود شيطان و روز فتح و نصر خدا و بندگان مومن اشاره کرد تصریح کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین مُهر تأييدی بر وحدت، يکدلي و يکپارچگي ملت شريف ايران اسلامي بود که با تصميم قاطع و اکثريت قريب به اتفاق مردم (۲/۹۸ درصد آراء) بر انتخاب نظام جمهوري اسلامي تحقق یافت.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین چهارمحال و بختیاری، جمهوری اسلامی را باعث زنده كردن امید در دل جوامع مسلمان جهان دانست و تصریح کرد: ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ روز بلوغ فکری و سیاسی ملت ايران در سایه اسلام بود.

به گفته وی ویژه مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردين‌ماه و گرامیداشت هفته زن و مقام مادر با عنوان «جشن عید جمهوری اسلامی در بهار فاطمی» روز چهار‌شنبه ۱۱/۱/۹۵ رأس ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۲۴

27 Dec 2019