۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۸۷۸۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

کلیه معوقات کارگران برفاب تا پایان وقت امروز پرداخت می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات کارگرها در چارچوب قانون است و تا پایان امروز کلیه معوقات کارگران پرداخت می‌شود.
کلیه معوقات کارگران برفاب تا پایان وقت امروز پرداخت می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ روز پنج‌شنبه هفته گذشته کارگران کارخانه برفاب در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و معوقات خود دست از کار کشیدند، و خواستار برآورده شدن حقوق‌شان شدند. به این ترتیب کارخانه به حالت نیمه تعطیل درآمد.

در همین زمان بود که رئیس صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با حضور در بین این کارگران به آن‌ها قول دادند این مشکل را حل کنند و معوقات کارگران به حسابشان واریز شود.

برخی از این کارگران در تماس با جهانبین نیوز؛ اظهار کردند، متاسفانه فقط حقوق یک ماه کارگران پرداخت شده و این افراد برای تامین مخارج زندگی خود با مشکل مواجه هستند، این درحالی است که به ایام عید نوروز نزدیک می‎شویم و کارگران برای تامین مایحتاج عید نیاز به پول دارند.

همچنین کارگران معتقدند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قول حل مشکل تا روز یک‌شنبه را به کارگران دادند اما هنوز مشکلی حل نشده است.

قرار نبود مشکل تا روز یک‌شنبه حل شود

سید خفیظ‌ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: قرار نبود مشکل تا روز یک‌شنبه حل شود و ما قولی برای حل مشکل تا روز یک‌شنبه به کارگران ندادیم.

وی با بیان اینکه مبلغی از بدهی‌ها پرداخت شده افزود: در روز اعتصاب کارگران قرار بر این شد، در طول این هفته مشکل معوقات را حل کنیم، طی جلساتی که در روز یک‌شنبه و دوشنبه گذاشته، پیگیری‌های لازم از سازمان مالیاتی انجام شد تا مشکلات کارخانه رفع شود و شرکت معوقات را پرداخت کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه من در هیچ مصاحبه‌ای نگفتم کارگران تنها یک ماه حقوق طلبکار هستند بیان داشت: کارگران حقوق دی و بهمن ماه را طلبکار بودند که معوق بود و قرار شد پرداخت شود، حقوق اسفند و عیدی هم پیگیری می‌شود که پرداخت شود.

مطالبات کارگران برفاب در چارچوب قانون است

وی ادامه داد: مطالبات کارگرها در چارچوب قانون است، اما مقداری از حقوق‌شان بعد از عید پرداخت خواهد شد، تاکید ما بر این است که شرکت همه معوقات را پرداخت کند، اما شرکت هم مشکلاتی دارد که باید رفع شود و اگر این مشکلات رفع شد همه حقوق، عیدی و معوقات پرداخت می‌شود.

فاضلی یکی از مشکلات برفاب را نبود بازار فروش دانست و بیان داشت: مشکل دیگر، عدم پرداخت مطالبات کارخانه است، فروش‌ کالاها و صادرات این شرکت هنوز بازپرداخت نداشته و کارخانه را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: تا پایان امروز کلیه معوقات کارگران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۱:۳۹

12 Feb 2020