۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۳۷۷۹۴
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

اجتماع بزرگ نهم دي‌ماه، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در شهرستان فارسان

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: مراسم گراميداشت حماسه 9 دي، تجلي هوشمندي و بصيرت مردم در مقابل فتنه 88 در شهر فارسان برگزار مي‌گردد.
اجتماع بزرگ نهم دي‌ماه، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: مراسم گراميداشت 9 دي فردا ساعت 10:00 صبح در ميدان امام خميني (ره) شهر فارسان با سخنراني دکتربسيج برگزار مي گردد.

وي تصريح کرد: ايام بصيرت و يادآوري حادثه بزرگ 9 دي که در آن فتنه متوقف شد را به شما علاقه‌مندان و پيروان ولايت تبريک مي‌گوييم واميدوارم که باز هم هوشيار باشيم وفتنه هاي ديگر دشمن را خنثي کنيم وهمواره پشتوانه ولايت فقيه باشيم حادثه 9 دي که چند سال پيش اتفاق افتاد بحثي تاريخي است وقتي اين بحث پيش مي آيد ما به بحث‌هاي تاريخي مي‌پردازيم و نکته اين است که در طول سال به مسائل تاريخي مي‌پردازيم وآنرا تجزيه‌وتحليل مي‌کنيم.

وي اظهار داشت: انقلاب ما بر اساس عقبه قران شکل‌گرفته، قرآن براي هدايت همه بشريت آمده و تنها براي يک دين و انسان‌هاي خاصي نيست قرآن ما را در همه موارد راهنمايي مي‌کند حتي کساني هم که به دنبال حقوق شهروندي هستند هم مي‌توانند از طريق قرآن به همه چيز دست پيدا کنند و پيگير باشند.

حماسه 9 دي‌ماه برگ زريني بر سند افتخارات انقلاب اسلامي است

وي در ادامه افزود: ملت آگاه و بصير ايران در حمايت از ولايت با حضور در حماسه بزرگ 9 دي سال 88، همه توطئه‌هاي دشمن را خنثي کرده و نشان دادند همواره پاي اعتقادات خود ايستاده و پشت سر رهبري حرکت مي‌کنند.

يوسفي حماسه 9 دي‌ماه را برگ زريني بر سند افتخارات انقلاب اسلامي دانست و افزود: ملت ايران هرگز اين روز را فراموش نخواهند کرد و همواره در هر سال به ياد حماسه 9 دي‌ماه سال 88 آن را گرامي مي‌دارندتا خط فتنه را فراموش نکنيم و يادمان نرود که سران فتنه و همراهان آن‌ها چه خسارت‌هايي را بر پيکره انقلاب اسلامي چه در بعد داخلي و چه در بعد خارجي وارد نمودند.

لذا از عموم مردم ولايتمدار دعوت به عمل مي‌آيد به پاس اين روز بزرگ در اين مراسم شرکت فرمايند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۵۸

30 Dec 2019