۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۹۷۸۴
هواداران ما را شرمنده کردند

عیسی‌زاده:‌ استقلال در دقایق پایانی کم آورد/ از ابتدا هم به نوروزی اعتقاد داشتیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما طبق گفته نادر دست‌نشان تا دقیقه نود به تلاش خود ادامه دادند البته استقلال در دقایق پایانی از لحاظ بدنی کم آورد.
عیسی‌زاده:‌ استقلال در دقایق پایانی کم آورد/ از ابتدا هم به نوروزی اعتقاد داشتیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ صنعت نفت آبادان روز گذشته موفق شد در دیداری از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال را در ورزشگاه‌ آزادی شکست دهد.

حسین عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این پیروزی و شرایط نفت آبادان صحبت‌های زیر را انجام داد:

*بازیکنان ما به خودباوری رسیدند

وی در مورد پیروزی مقابل استقلال گفت: الحمدالله توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و همه دیدند تیم جوان و کم‌تجربه ما چقدر با اعتماد به نفس بازی می‌کنند. کم‌کم به وضعیت بهتری می‌رسیم و کیفیت قابل قبولی پیدا خواهیم کرد. اعتماد به نفس تیم با این برد افزایش پیدا کرد و بازیکنان به خودباوری رسیدند. امیدوارم بتوانیم در مسابقه بعدی مقابل سپاهان هم با کسب پیروزی مردم آبادان را خوشحال کنیم.

*استقلال در دقایق پایانی کم آورد

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش بتواند بازی باخته را با برد عوض کند، اظهار داشت: بین دو نیمه دست‌نشان به اعضای تیم گوشزد کرد که حتی اگر گلی دریافت کردند روحیه خود را از دست ندهند و در تمام طول ۹۰ دقیقه برنامه‌های تاکتیکی که برایشان مشخص شده در زمین پیاده کنند. بعد از دریافت گل اعضای تیم زحمت‌شان را کشیدند و توانستند ابتدا گل را جبران و سپس گل برتری را وارد دروازه حریف کنند. البته استقلال در دقایق پایانی از لحاظ بدنی کم آورد و این مسئله به ما کمک کرد.

*به نوروزی اعتقاد داشتیم که او را جذب کردیم

وی در مورد انتقاداتی که به جذب رضا نوروزی می‌شد اما او دیروز توانست گل تساوی این تیم را بزند عنوان کرد:‌اگر روی نوروزی نظر مثبت نداشتیم او را جذب نمی‌کردیم. هر بازیکنی ممکن است در طول دوران فعالیت ورزشی یک یا دو بار و حتی بیشتر مصدوم شود اما این به منزله اتمام دوران بازیکنی نیست. با انگیزه و شوقی که در نوروزی می‌دیدیم اقدام به جذب او کردیم و او هم توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

عیسی‌زاده در رابطه با اینکه گفته می‌شود بندهایی در قرارداد این بازیکن گذاشته شده که در صورت مصدومیت قراردادش نصف یا کمتر شود، گفت: این بند هم به این شکل نیست و نمی‌توانم آنها را بیان کنم. او از لحاظ اخلاقی بازیکن خوبی است و ما از عملکردش رضایت داریم.

مدیرعامل صنعت نفت درباره اینکه آیا پاداش خاصی برای این پیروزی در نظر گرفتند، گفت: با هیأت مدیره جلسه می‌گذاریم و در این مورد به جمع‌بندی می‌رسیم.

*هواداران شرمنده‌مان کردند

وی در مورد حضور هواداران صنعت نفت در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هواداران نفت آبادان همیشه ما را شرمنده کردند. آنها یک قدم از تیم‌شان جلوتر هستند و همواره در طول مسابقات دست اعضای تیم را گرفتند و آنها را رو به جلو بردند. خوشحالیم که روز گذشته شرمنده آنها نشدیم و با کسب یک پیروزی شیرین آنها را به خانه‌هایشان فرستادیم.

*بورنو به بازی با سپاهان نمی‌رسد

مدیرعامل نفت آبادان در مورد اینکه آیا ITC بورنو رسیده است عنوان کرد: کارهای اولیه گرفتن مجوز بازی این بازیکن را انجام دادیم ولی او نمی‌تواند در دیدار مقابل سپاهان به میدان برود. شرایط بازی این بازیکن از هفته پنجم فراهم خواهد شد.

*از عملکرد خارجی‌ها راضی هستیم

عیسی‌زاده در پایان در رابطه با عملکرد رشید و کیم دو بازیکن خارجی تیمش خاطرنشان کرد: این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و روز به روز هم بهتر می‌شوند. کیم بعد از صدور مجوز بازی به یکی از بازیکنان اصلی ما تبدیل شد و رشید هم که در خط دفاعی به میدان می‌رود روز گذشته در اواخر بازی وارد زمین شد. شما می‌دانید وقتی تیمی خوب بازی می‌کند به ترکیب آن دست نمی‌زنند. دفاع ما تا به الان استحکام خوبی داشته و به همین خاطر کادر فنی به ترکیب اولیه دست نزده است. در کل از عملکرد بازیکنان خارجی راضی هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۳۴

26 Dec 2019