۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۱۲۹۴
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

۶۲ طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از تکمیل و آماده بهره برداری ۶۲ طرح کشاورزی این استان در آستانه چهل سالگی انقلاب با اعتباری افزون بر ۵۹۳ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال خبر داد.
۶۲ طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری می شود
ذبیح الله غریب رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری،در گفت وگو با جهانبین نیوز با اعلام بهره برداری از 62طرح کشاورزی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: این طرح ها در زمینه آب و خاک، بخش دام و طیور، صنایع فرآوری و بسته بندی، شیلات، آبزیان و بهبود تولیدات گیاهی، می باشند

وی،با اشاره به اینکه،تعداد۲۸طرح مربوط به بخش آب وخاک وامور فنی ومهندسی ،شامل طرح های آبیاری نوین،جاده بین مزارع و تامین آب می باشد افزود: ازتعداد کل طرح ها، ۱۵طرح درحوزه تولیدات دامی،۳طرح درحوزه تولیدات گیاهی ،۹طرح درحوزه شیلات و۵طرح درحوزه صنایع تبدیلی غذایی است.

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری ادامه داد: بخش عمده ای از اعتبارات این طرح ها از محل تسهیلات بانکی و بخشی نیز از آورده متقاضیان استانی تامین شده است.

غریب، اشتغالزایی این طرح ها را ۷۴۰ نفر و تصریح کرد: بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تامین یک سوم درآمد مردم استان، با تولید سالانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن محصول گیاهی و دامی، سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمدزایی برای استان دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: این استان با تولید حدود ۲۴ هزار تن ماهی سردآبی (قزل آلا) و تولید ۲۴ هزار تن بادام رقم مامایی صادراتی رتبه نخست تولید این محصولات را دارد.
هم اکنون حدود ۶۶ هزار بهره بردار از بخش کشاورزی و دامپروری استان ارتزاق می کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۶:۳۶

26 Dec 2019