۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۹۲۳۴
مديرکميته امداد امام خميني (ره ) بروجن خبر داد:

9 پايگاه کميته امداد بروجن آماده جمع آوري زکات فطره است

مديرکميته امداد امام خميني (ره ) بروجن از آمادگي 9 پايگاه براي جمع‌آوري زکات فطريه سادات، فطريه عام و کفاره در اين شهرستان خبر داد.
9 پايگاه کميته امداد بروجن آماده جمع آوري زکات فطره است
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا هادي در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با عيد سعيد فطر ۹ پايگاه آماده جمع‌آوري زکات فطريه سادات، فطريه عام و کفاره همشريان ديندار و نيکوکار در مصلي‌هاي برگزاري نماز عيد سعيد فطر در شهرستان بروجن هستند.

هادي با بيان اين که جمع‌آوري زکات فطره در سطح شهرستان بروجن به صورت هدفمند و با حضور نمايندگان موسسات خيريه، بهزيستي، کميته امداد امام خميني (ره) و هيئت امناي مساجد انجام مي‌شود، افزود: مبالغ جمع‌آوري شده در اسرع وقت بين نيازمندان شناسائي شده هرمنطقه با نظارت شوراي زکات شهرستان توزيع خواهد شد.

وي با اشاره به صدور کارت مخصوص براي عاملين و عوامل اجراي جمع‌آوري زکات فطره در بروجن، گفت: در فرآيند جمع‌آوري وجوهات شرعي ۸۰ صندوق متحدالشکل در نظر گرفته شده است و بر روي صناديق جمع‌آوري زکات، نشان دبيرخانه شوراي زکات تعبييه شده است.

هادي خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۱۸ ميليون ريال فطريه جمع‌آوري شد که پيش‌بيني مي‌شود اين ميزان درسال جاري ۴۰درصد افزايش يابد.

وي خاطرنشان کرد: نماز عيد سعيد فطر در مهديه شهر بروجن واقع در بلوار سياسرد برگزار مي‌گردد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۱:۳۲

28 Dec 2019