۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۹۰۹۱
استاد بسیجی :

بسيج روح آرمان خواهي ملت هاي ستمديده و نفير خونخواهي امت حزب الله از طاغوتيان است

محوريت ولايت، پرهيز از چشمداشت و عدم گرايش به جريانات سياسي خاص از ويژگي هاي ممتاز بسيجيان در عصر حاضر است .
بسيج روح آرمان خواهي ملت هاي ستمديده و نفير خونخواهي امت حزب الله از طاغوتيان است
به گزارش جهان بین نیوز، عبدالحميد فدايي، مدرس دانشگاه پيام نور شهرکرد در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر، با اشاره به اينکه بسيج در روزهاي سخت انقلاب اسلامي، يار و مددکار اين نهال تازه ريشه گرفته بوده است، گفت: امروز، بسيج در هر جا که دستگاه هاو ارگان هاي دولتي و غير دولتي نيازمند نيروي متخصص، کارآمد و عمل گرا بوده است حضور داشته و براي سربلندي اين ميهن بدون چشمداشت گام برداشته است.

وي با بيان اينکه بسيجيان دهه آغازين انقلاب از جوشش و تحرک و عشق بيشتري نسبت به حضور در زمينه هاي بسيجي از خود نشان مي دادند گفت: صداقت و اخلاص رمز ماندگاري بسيج است که توانسته است اين شجره نيکو و طيبه را پس از ۳۴ سال همچنان پا برجاي نگه دارد.

اين مدرس دانشگاه ، بسيجي واقعي را حضرت زينب (س) عنوان کرد و گفت: امروز براي زنان ما شايسته‌ترين عنصر الگو و تدبير تبعيت حضرت زينب‌(س) است که با وجود سختي‌ها و دشواري‌ها در دوران مبارزات سیاسی  و فکری سعي بر تداوم حجب و حيا و شکوه عزت زنانه خود داشتند. در حالي که همه دشمنان اسلام منتظر رفتاري هيجاني، احساسي و مقطعي از حضرت زينب‌(س)‌ بودند، آن حضرت در نهايت تدين، دينداري ، عفاف ، حجاب و حفظ حريم تلاش نمودند و آبروي کاخ سلطنت يزيد و عوامل بني‌اميه را برده و فلسفه قيام عاشورا و کربلا را تبيين کردند.

فدايي، محوريت ولايت و پرهيز از چشمداشت و همچنين، عدم گرايش به جريانات سياسي خاص را از ويژگي هاي ممتاز بسيجيان در عصر حاضر دانست و بيان داشت: کمک به پيشرفت کشور، آباداني و تلاش براي ايجاد فضاي همدلي و مقابله با دشمنان نظام اسلامي از دغدغه هاي بسيجيان است.

اين مدرس بسيجي دانشگاه شهرکرد تاکيد کرد: انقلاب اسلامي ايران بدون نام امام راحل(ره) در هيچ جا شناخته شده نيست اما اين شخصيت عظيم الشان، بودن و ماندن انقلاب را در گرو بسيج و فرهنگ بسيجي مي دانستند و هميشه به بسيجي بودن خود افتخار داشتند.
انتهاي متن/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۳۱

29 Dec 2019