۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۲۲۰۵۱

تيم فوتبال امير آباد کوهرنگ به مرحله نيم نهايي بازيهاي روستايي و عشايري استان راه يافت

تيم فوتبال دهياري امير آباد کوهرنگ راهي مرحله نيم نهايي مسابقات روستايي و عشايري استان شد.
تيم فوتبال امير آباد کوهرنگ به مرحله نيم نهايي بازيهاي روستايي و عشايري استان راه يافت
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، تيم فوتبال دهياري امير آباد کوهرنگ راهي مرحله نيم نهايي مسابقات روستايي و عشايري استان شد.

 تيم فوتبال دهياري اميرآباد به عنوان نماينده ي شهرستان کوهرنگ در صورتي به عنوان نماينده ي شهرستان راهي اين مسابقات شد، که در قرعه کشي انجام شده در تاريخ 20 اسفند 94 در محل هيات روستايي و عشايري استان بايد رو در روي نمايندگان شهرستانهاي سامان، شهرکرد و اردل قرار ميگرفت.

تيم فوتبال دهياري اميرآباد بازي اول خود را مقابل نماينده ي سامان برگزار کرد دو تيم در پايان 90 دقيقه به تساوي 2بر 2 رسيدند اين بازي پنجشنبه 3 ارديبهشت در ورزشگاه تختي اردل  برگزار شد.

بازي دوم نماينده کوهرنگ موفق شد ميزبان بازيها اردل را در تاريخ 5 ارديبهست با نتيجه 4 بر 2 شکست دهد و آماده حضور در بازي سرنوشت ساز مقابل نماينده شهرکرد شود، اين بازي 7 ارديبهشت در ورزشگاه اردل برگزار و تيم فوتبال دهياري اميرآباد که با يک نتيجه تساوي به مرحله نيمه نهايي به هدف خود مقابل نماينده شهرکرد دست يافت.

علي رغم اينکه 3 بار از اين تيم سطح بالاي استان، پيش افتاد، سرانجام با نتيجه 3 بر 3 به پايان رسد.

با اينکه 90 درصد ترکيب نماينده شهرکرد را بازيکنان شاغل در ليگ دو کشور تشکيل داده بود، تيم دهياري اميرآباد با اين تساوي و با 5 امتياز به عنوان تيم دوم به مرحله نيمه نهايي صعود و چهارشنبه به مصاف تيم اول گروه اول، نماينده ي فارسان خواهد رفت. 

اين بازيها با حضور 9 تيم ازشهرستانهاي 9 گانه ي استان چهارمحال وبختياري به ميزباني شهرستان اردل در حال برگزاريست. 
 


انتهاي خبر1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۷:۴۳

27 Dec 2019