۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۳۶۴۶۱
در خطبه های این هفته نماز جمعه مطرح شد:

در مقابل استکبار، محسن حججی ها می خواهیم / جهاد مستمر تا شهادت

امام جمعه شهرکرد گفت: شهید محسن حججی با ویژگی های خاص خودش همچون اخلاص ، تعقل، پایبندی عمیق به حلال و حرام جهاد مستمر داشت تا شهید شد.
در مقابل استکبار، محسن حججی ها می خواهیم / جهاد مستمر تا شهادت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام خطیب جمعه شهرکرد گفت: شهید حججی به طاقوت و نظام سلطه نه گفت .

وی تصریح کرد: انچنان مستحکم باشید که به هیچ وجه دشمن نتواند به ما آسیبی بزند و دشمن بداند هزاران مثلل اینها بودند اما انکه قوی می شود ملت ایران اسلامی است.

نکونام خاطر نشان کرد: آن هایی که به قیامت اعتقاد ندارند و به دنبال دنیا پرستی خودشان هستند اگر تهاجم فرهنگی هم نشناسند و در مقابل آن نیاستند هلاک می شوند.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس و دهه محرم دومناسبتی از یک جنس است چراکه هرچه در دوران دفاع مقدس داریم و شاهد آن بودیم همه از درس هایی است که از حادثه کربلا فراگرفته ایم.

نکونام با اشاره به اینکه شهدای گرانقدری را در دوران دفاع مقدس دادیم بیان داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن و استکبار ایستادند تا از کشور، انقلاب و فرهنگ دفاع کنند.

وی تصریح کرد: دشمن با دنبال این است که باورهای کربلایی را از ذهن ما مسلمانان و شیعیان پاک و باورهای ما به حقیقت انقلاب را سست کند.

نکونام ادامه داد: ایام دفاع مقدس ایامی است که باید یاد و خاطره آن و شهیدانی چون جهان آرا بیشتر زنده نگه داشته شود .

نیروی انتظامی در امنیت کشور نقش آفرینی می کند

خطیب جمعه شهرکرد در بخش دیگر از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در جای جای کشور نقش آفرینی می کند .

حجت السلام نکونام اظهار کرد: مسائل این استان باید با وحدت بین مسئولین پیش رود تا رشد و توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولین در تصمیم گیری های خود مراقب باشند به وحدت آسیب نزنند اذعان داشت: آقایان مردم و شهرها رتا رودرروی هم قرار ندهند و سعی کنند راجب به مسائل مختلف تصمیم گیری درستی داشته باشند.

نکونام یکی از طرح های مشکل دار در این استان را انتقال آب بن- بروجن دانست و گفت: مسئولین مراقب باشند واقع بینانه به این مسئله نگاه کنند و نگاه جامعی داشته باشند.

وی به ایام عذاداری سید الشهدا امام حسین (ع) نیز اشاره کرد و گفت: ما باید در حین عذاداری به فلسفه مهم قیام و شهادت امام حسین (ع) نیز توجه داشته و سعی کنیم قیام حسینی را زنده نگه داریم.

نکونام افزود: عذاداری به تنهایی کافی نیست بلکه امروز باید موج آفرینی هم کرد چراکه شهادت امام حسین (ع) خود موجی را ایجاد کرد که همچنان این موج زنده است.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۲۹

29 Dec 2019