۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۷۴۵۱
کارشناس مسائل مذهبی:

وحدت، رمز بقاي اسلام/شاهزاده هاي سعودي تفرقه را گسترش مي دهند

يک کارشناس مسائل مذهبي ضمن بيان اين که بناي هفته وحدت موجب وحدت و انسجام امت اسلامي شده است، تصريح کرد: متاسفانه شاه زاده هاي سعودي تازه به دوران رسيده تفرقه، دشمني و کدورت را در بين امت اسلامي گسترش مي دهند.
وحدت، رمز بقاي اسلام/شاهزاده هاي سعودي تفرقه را گسترش مي دهند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمد علي عدناني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: رمز بقاي اسلام، حفظ شعائر دين و پيروزي مسلمان ها در پرتو وحدت است که با هر تفکر و عقيده بتوانند زير يک پرچم واحد بناي اسلام را حفظ کنند.

وي با بيان اين که اقدامات پيامبر اکرم (ص) در جامعه و حکومت اسلامي حفظ وحدت مسلمبن بود، گفت: قبيله هاي اوس و خزرج که سال ها با يکديگر اختلاف و نزاع داشتند به برکت وجود پيامبر اتحاد خود را حفظ کردند.

دغدغه اهل بيت (ع) حفظ وحدت مسلمين بود

عدناني با اشاره به اين که تمام دغدغه اهل بيت (ع) حفظ وحدت مسلمين بود زيرا بقاي اسلام و قرآن در پرتو وحدت است، گفت: روايات احاديث بسياري وجود دارد که علماي شيعه و سني تاکيد بسياري بر وحدت امت اسلامي داشتند.

وي گفت: دشمنان به اين نتيجه رسيده اند تنها زماني مي توانند به اسلام ضربه بزنند که بتوانند در امت اسلامي تفرقه ايجاد کنند و گاهي اوقات از عوامل دروني همچون منافقين استفاده مي کنند.

اين فعال مذهبي اضافه کرد: امروز منافقين در امت اسلامي زياد هستند که به خاطر کينه و کدروت، قدرت طلبي و شهوت پرستي ها دين و قرآن را فدا مي کنندو وحدت اسلامي را از بين مي برند و دشمن هم از آنها سوء استفاده مي کند.

تفرقه افکني با راه اندازي شبکه هاي ماهواره اي

عدناني گفت: متاسفانه دشمنان در بين اهل شيعه و سنت عوامل و جيره خواراني را با پول ها و دلارهاي آمريکايي، انگليسي و صهيونيستي اجير مي کنند و به نام شيعه انگليسي که منتسب به مرجعيت و عالم ديني هستند بين مسلمانان تفرقه ايجاد مي کنند.

وي با اشاره به برخي شبکه هاي ماهواره اي که عليه اهل سنت و شيعه تبليغات سوء مي کنند، گفت: درگيري ها و اختلافات در بين امت اسلامي نتيجه کارهاي همين اجير شدگان دست بيگانگان است.

گروه هاي تکفيري اجير شده دست آمريکا و صهيونيست هستند

عدناني با اشاره به اين که افرادي جاهلانه، عامدانه و مغرضانه بين امت اسلامي تفرقه ايجاد مي کنند و انسجام و وحدت اسلامي را از بين مي برند، گفت: داعش، طالبان، وهابيون و ... اجير شده دست آمريکا و صهيونيست هستند.

وي با بيان اين که امت اسلامي مانند يک پيکر واحد هستند و تفاوتي ميان اهل شيعه و سنت وجود ندارد، گفت: امام راحل پس از پيروزي انقلاب اسلامي بناي هفته وحدت را گذاشتند که موجب وحدت و انسجام امت اسلامي شده است و گروه هاي مختلف زير يک پرچم واحد به مسالمت با يکديگر زندگي مي کنند.

شاهزاده هاي سعودي تفرقه را گسترش مي دهند

عدناني با اشاره به عربستان و ائتلاف عربي جيره خواران استکبار و عاملان تفرقه در منطقه به خاطر قدرت طلبي و منافع صهيونيستي و آمريکايي، گفت: شاه زاده هاي سعودي تازه به دوران رسيده متاسفانه تفرقه، دشمني و کدورت را در بين امت اسلامي گسترش مي دهند.

وي گفت: دولت هاي عربي همچون عربستان و امارات که جيره خوار استکبار شده اند آب در آسياب دشمن مي ريزند که در نتيجه باعث ضعف امت اسلامي مي شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۹:۱۸

13 Jan 2020