۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۸۱۷۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي استان چهار محال و بختياري؛

کارانه و اضافه کاري پزشکان تا پايان سال پرداخت مي شود

دانشگاه علوم پزشکي استان چهار محال و بختياري مدتي است که در پرداخت کارانه پزشکان خود دچار مشکل شده است، اين در حالي است که در چند روز اخير طبق اخبار منتشرشده در شبکه هاي اجتماعي پزشکان شهرستان لردگان دست به اعتصاب زدند.
کارانه و اضافه کاري پزشکان تا پايان سال پرداخت مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، کلينيک‌ درماني شهرستان‌ لردگان از روز يکشنبه اول بهمن ۹۶ و به دليل پرداخت نشدن مطالبات پزشکان، از پذيرش بيماران خودداري کردند.

تأخير يک ساله در پرداخت بدهي و افزايش مطالبات مراکز درماني از بيمه ها، از جمله تأمين اجتماعي و بيمه سلامت، دليل اصلي عدم پذيرش بيماران توسط پزشکان است.  اين در حالي است که بيماراني به دليل مراجعه از روستاهاي دور دست شهرستان لردگان با مسافتي بيش از 50 کيلومتر و هزينه‌هاي زيادي متحمل مي شوند و خانواده‌هايي که از وضعيت مالي مناسبي برخوردار نيستند نمي‌توانند به مطب هاي شخصي پزشکان مراجعه کنند.

آنچه که از دولت محترم و مسئولين دانشگاه علوم پزشکي انتظار مي رود تا هر چه زودتر براي پايان دادن به انتظار و سرگرداني بيماران و افرادي که از روستاهاي دور به اين درمانگاه مراجعه مي کنند چاره اي بيانديشند.

با توجه به قول وزير بهداشت و درمان، کارانه و اضافه کاري پزشکان تا پايان سال پرداخت مي شود 

دکتر محسن درخشان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي استان نيز ضمن گرامي داشت روز پرستار گفت: اين روز را به همه ي پرستاران و جامعه پزشکي تبريک عرض مي نماييم و آرزوي صحت و سلامي براي همه ي همکاران خود در جامعه پزشکي دارم .

وي افزود: حوزه وزارت دانشگاه علوم پزشکي در راه برطرف نمود به حق پرستاران من جمله کارانه و اضافه کاري معوقه شان در حال تلاش هستيم که ان شالله تا آخر سال با توجه به قول وزير بهداشت و درمان که داده اند محقق بشود و بتوانيم شرمنده اين عزيزان نباشيم .

برهان حسين پور آقايي سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان نيز گفت: به منظور پاسخگويي به اعتراضات و پرداخت بدهي و مطالبات پزشکان گفت: با حضور آقاي دکتر درخشان معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکي استان مطالبات پزشکان از قبيل کارانه و اضافه کاري هاي پزشکان در جلسه اي که روز دوشنبه دوم بهمن در استان برگزار شده بود پيگيري ها و مطالبات پزشکان در اين جلسه مطرح شد و ان شاالله همه مطالبات پرستاران و پزشکان تا آخر سال واريز مي شود .

وي افزود: اميدواريم همه پزشکان و پرستاران عزيز همان طورکه وظيفه خطيري در خدمت به مردم در حوزه سلامت و بهداشت دارند به جد به کارشان و به شغل شريفشان در خدمت رساني به جامعه محرومين شهرستان لردگان ادامه بدهند.
 
شهرستان لردگان با جمعيتي بالغ بر 230 هزار نفر و داراي 365 روستا  در فاصله ۱۶۰ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۴۸

29 Dec 2019