۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۷۳۶۱
از شهرستان سامان/

کسب مقام برتر جايگاه مدارس توسط مدير مدرسه شهيد رياحي چمزين و چلوان

شهناز ذبيحي مدير مدرسه شهيد رياحي چمزين و چلوان مقام برتر جايگاه مدارس را درسطح کشور کسب کرد.
کسب مقام برتر جايگاه مدارس توسط مدير مدرسه شهيد رياحي چمزين و چلوان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، شهناز ذبيحي مدير مدرسه شهيد رياحي چمزين و چلوان مقام برتر جايگاه مدارس را درسطح کشور کسب کرد.

محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه تعالي مديريت مدرسه مدلي براي ساختن اجراي سند تحول بنيادين است اظهار داشت: براي رسيدن به اهداف بلند سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و سيماي مدارس جمهوري اسلامي ايران در افق ۱۴۰۴ نياز به برنامه جديد و پويايي دارد که در آموزش و پرورش رسيدن به اهداف بلند، بدون برنامه امکان پذير نيست.

وي افزود: آموزش و پرورش عرصه پرورش نسل نو و ساختن جامعه بالنده و آينده اي شکوفا و پرافتخار است.

دهقاني تصريح کرد: بدين وسيله کسب مقام برتر جايگاه مدارس در سطح کشور را به خانم شهناز ذبيحي از مديران تلاشگر شهرستان سامان تبريک عرض مي کنم.

وي گفت: ذبيحي از مديران مدارس شهرستان سامان و مجري طرح تعالي است که در سال تحصيلي گذشته در سطح استان و کشور حائز رتبه شده اند وطي همايشي که در تهران مرکزهمايش هاي صدا و سيما با حضورمدير کل محترم و فرهيخته انجام شد، مورد تقدير قرارگرفتند، که اين موفقيت را به خانم ذبيحي و مجموعه فرهنگيان شهرستان سامان تبريک گفته، انشاءالله با الگوگيري از کارهاي بسيار خوب مديران ساعي شاهد تحول در آموزش و پرورش باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۰:۱۳

26 Dec 2019