۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۹۳۵۱

بلاتکليفي بيمه تامين اجتماعي خادمين مساجد لردگان

مدت دو سال است که از طريق بيمه تامين اجتماعي شهرستان لردگان بيمه خادمين مساجد و اماکن متبرکه اين شهرستان قطع شده است.
بلاتکليفي بيمه تامين اجتماعي خادمين مساجد لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، خالدي خادم مسجد اميرالمومنين (ع) روستاي سردشت لردگان گفت: مدت هشت سال از طريق اداره اوقاف و امور خيريه بيمه خادمين مساجد به صورت پنجاه، پنجاه پرداخت مي‌شد که مدت دو سال است تامين اجتماعي آن را قطع کرده به اداره اوقاف مراجعه مي‌کنيم مي‌گويند با تامين اجتماعي است به تامين اجتماعي مراجعه مي‌کنيم مي‌گويند با اوقاف است، ما نمي‌دانيم چکار کنیم و کسي هم پاسخ درستی نمي‌دهد کليه مدارک را هم در دست داریم.

خليلي يکي ديگر از خادمين مسجد روستاي علي‌آباد هم مي‌گويد: قبلا براي خادمين مساجد بيمه رد مي‌کردند مدتي است آن را قطع کردند به هر کجا مراجعه کرديم مشکل ما حل نشد و مي‌گويند با استان است.

حجت‌السلام رمضاني رئيس اداره اوقاف و امور خيريه لردگان در پاسخ به مشکلات بيمه خادمين مساجد لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، گفت: باتوجه به مراجعه مکرر خادمين مساجد شهرستان لردگان در خصوص مشکل قطع بيمه تامين اجتماعي، از طريق اداره کل اوقاف و امور خيريه استان و نماينده مردم شهرستان در مجلس شوراي اسلامي مکتوب پيگيري شده است.

رمضاني افزود: شهرستان لردگان 167 خادم مسجد و اماکن متبرکه دارد که بيمه تامين اجتماعي آن‌ها قطع شده است و مسؤولان بايد در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۵:۴۹

1 Jan 2020